  • Data: 2013-04-21 22:24:40
    Temat: Re: Jak płynnie włączyć grzałkę 4kW
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 18:39:30 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:
> [...]
    grę. Pozostaje mi autotransformator i silnik z przekładnią. Duży i drogi. Nic innego
    nie przychodzi mi do głowy.

    > Wyrzucić grzałki - przecież opornik wodny wystarczy zamknąć i mamy
    >
    > grzałkę...
    >

    > --
    >
    > Darek

    Jesteś genialny. Taki pomysł był mi potrzebny. Odrzuciłem opornik wodny bo nie
    zatrybiłem że może robić za grzałkę. Dzięki.