  • Data: 2012-10-24 17:14:45
    Temat: Re: Jak oznaczyć kołpaki?
    Od: "Zenek" <x...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile ich miales? Jakby bylo 8 albo 16 na kole to jakos nie mysle zeby ktos
    > mial ochote sie za to zabrac.

    Po 2 na każdym. Kołpaki były oryginalne, krótko używane,
    więc myślę, że nawet 16 na każdym opłacałoby się przeciąć.

    Zgadzam się z Lewisem, że wielu kierowców bez zahamowań
    kupuje różne rzeczy od ewidentnych złodziei. Ale oczywiście
    złodziejami gardzi.

    To trochę tak, jak z prostytutkami. Każdy nimi pogardza, ale
    przecież nie istniałby ten najstarszy zawód, gdyby mężczyźni
    z tego nie korzystali.

    Pozdr.
    Zenek