-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak operować sprzęgłem ?
Date: Mon, 20 Jun 2016 17:16:56 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <nk91d4$4j8$1@node2.news.atman.pl>
References: <nju7te$s5f$1@news.mixmin.net> <nju7te$s5f$1@news.mixmin.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<nk3pnf$l8u$1@news.vectranet.pl> <nk3pun$t3a$1@node2.news.atman.pl>
<nk41tb$hl6$1@node1.news.atman.pl>
<57658c40$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<nk4bie$een$1@node2.news.atman.pl>
<5765b8c7$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<nk5e6g$eo4$1@node2.news.atman.pl> <nk5pph$kio$1@news.mixmin.net>
<nk5qpi$aep$1@node1.news.atman.pl> <nk5sqr$qdm$1@news.mixmin.net>
<nk6fju$fb9$2@node2.news.atman.pl>
<5...@4...net> <nk6tng$qgc$1@news.mixmin.net>
<nk71ji$l9j$2@node1.news.atman.pl> <nk730o$5f9$1@news.mixmin.net>
NNTP-Posting-Host: d145-126.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1466435812 4712 109.173.145.126 (20 Jun 2016 15:16:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jun 2016 15:16:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
In-Reply-To: <nk730o$5f9$1@news.mixmin.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 160620-0, 20.06.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584236
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.06.2016 o 23:31, Czesław pisze:
> Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:nk71ji$l9j$2@node1.news.atman.pl...
>> On 19.06.2016 22:01, Czesław wrote:
>>
>>> To może ty opiszesz normalne hamowanie (nie awaryjne) bez uzywania
>>> sprzęgła z predkości 80 km/h do 20 km/h. Jest włączony 5-ty bieg.
>>
>> Jedziesz na piątce - wciskach hamulec, jak obroty spadną poniżej jakiś
>> 800, to wciskasz sprzęgło i wrzucasz luz. U mnie chyba nawet sprzęgła nie
>> trzeba. Zatrzymujesz się gdzie zaplanowałeś.
>>
>> Shrek
>
> Nie mam zamiaru absorbować uwagi na to kiedy mi spadną obroty
> do określonej wartości.
Doświadczony kierowca nie musi się tym absorbować - robi to
automatycznie na słuch i wyczucie.
> Wciskam sprzęgło od razu i
I nic się w ten sposób nie uczysz - cały czas jesteś tak samo
ograniczony ruchowo.
A to rzecz która da się opanować bardzo szybko, bez konieczności
absorbowania uwagi, ale trzeba chcieć.
Tak samo szybko jak puszczanie sprzęgła podczas ruszania - na początku
niby trudne, a potem robisz to automatycznie.
Nie mam nic do gości, którzy czegoś nie umieją, ale chcą to poprawić.
Ale tacy co nie umieją i przekonują tych co umieją, że robią źle
umiejąc, to raczej kiepski sort....
Następne wpisy z tego wątku
- 20.06.16 17:18 Cavallino
- 20.06.16 19:25 Mateusz Bogusz
- 20.06.16 19:31 Mateusz Bogusz
- 20.06.16 19:34 Mateusz Bogusz
- 20.06.16 19:52 Shrek
- 22.06.16 08:09 Poldek
- 22.06.16 20:48 Cavallino
- 26.06.16 16:37 Mateusz Bogusz
- 26.06.16 22:11 Shrek
- 27.06.16 10:19 BUNIEK
- 28.06.16 17:07 RoMan Mandziejewicz
- 28.06.16 19:26 Tom N
- 28.06.16 19:37 RoMan Mandziejewicz
- 28.06.16 19:42 Tom N
- 28.06.16 20:28 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?