  • Data: 2016-02-10 15:52:25
    Temat: Re: Jak oni to robią?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Feb 2016 11:24:41 +0100, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > Jeśli producent koduje a nie udostępnia narzędzi konwertujących -
    > wszystko jest kwestą przypadku, czy oprogramowania innego
    producenta
    > podejrze i uda Ci się przekonwertować materiał do 'formy jawnej'

    Jest gdzieś dostępna statystyka jakie sztuczki używają producenci
    dekoderów do zaciemniania użytego fsa?
    Mam pewien dvbc, na zewnętrznym dysku wymaga własnego formatu aby coś
    nagrać. Tworzy dwie partycje i kłamie o ich id (podaje, że są
    Linuxowe), natomiast te partycje nie zawierają żadnego rozsądnego fsa
    (testowałem ext*, xfs, raiser) albo ten fs jest niestandardowo
    przesunięty względem początku zdefiniowanych partycji. Przeciągnąłem
    partycje skanerem powszechnie znanych strumieni i nic nie znalazł, a
    dane na pierwszy rzut oka wyglądają na losowy szum, ale przyznam, że
    weryfikowałem dość pobierznie, w wolnej chwili sprawdzę jeszcze raz
    dokładniej.

    --
    Marek