  • 41. Data: 2017-02-20 11:50:49
    Temat: Re: Jak odzyskać dysk?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:50eb7dc4-db92-4405-ac5d-df07e5672c23@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 19 lutego 2017 23:08:17 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Zmienia się, samoczynnie. Czy to za sprawą muśnięcia jakiegoś klawisza???
    Windows se zapamietuje jaki język klawiatury jest przyporządkowany do
    jakiego programu.
    Czasem jak se nacisniejsz kombinacje klawiszy do zmiany klawiatury to
    windows se wbije do głowy ze chciałeś aby notatnik był obsługiwany przez
    inną klawiature.
    I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne
    klawiatury z konfiguracji.
    ----------------------
    Zmienia język w połowie zdania? Dziwne.

    neelix

  • 42. Data: 2017-02-20 11:51:00
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 19.02.2017 o 23:20, neelix pisze:

    > Nie znam skrótu zmieniającego język. JA nie znam.

    CTRL+SHIFT

  • 43. Data: 2017-02-20 12:03:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > To poszukaj. U mnie to CTRL+Shift i Lewy ALT+Shift.

    Ctrl+Shift zmienia na polski (214), lewy Alt+Shift zmienia na Eng. Muszę
    zwrócić uwagę na ctrl+shift, ale lewego Ctrl chyba nie używam podczas
    pisania.

    neelix

  • 44. Data: 2017-02-20 12:21:47
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 11:50:51 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> [...]
    > inną klawiature.
    > I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne

    Jesli w trakcie pisania to rzeczywiście dziwne. Ale jak juz robiles alt-tab albo
    przełączyłeś do innego programu na moment i wróciłeś do pisania to standard. Tak może
    sie dziać.

  • 45. Data: 2017-02-20 21:55:45
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 20.02.2017 o 12:03, neelix pisze:

    > Ctrl+Shift zmienia na polski (214), lewy Alt+Shift zmienia na Eng. Muszę
    > zwrócić uwagę na ctrl+shift, ale lewego Ctrl chyba nie używam podczas
    > pisania.

    Nie musisz, po prostu w ustawieniach językowych wyłącz te skróty, skoro
    nie chcesz usuwać samych układów klawiatury.

  • 46. Data: 2017-02-20 22:50:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "knrdz" <x...@t...cy> napisał w wiadomości
    > Nie musisz, po prostu w ustawieniach językowych wyłącz te skróty, skoro
    > nie chcesz usuwać samych układów klawiatury.

    Fajnie. Dzięki. Wyłączone.

    neelix

  • 47. Data: 2017-02-22 19:58:15
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle neelix napisał w Sunday 19 of February 2017 18:39:

    > Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i
    > popieprzył znaki.

    Pewnie we wkurzu wcisnąłeś Ctrl-Shift albo Alt-Shift - jak masz
    wrażliwą klawiaturę, to wystarczy w klawisz nie trafić.

    Wyłącz przełączanie układu klawiatury przy pomocy kombinacji
    klawiszy.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 48. Data: 2017-02-22 20:05:14
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle s...@g...com napisał w Monday 20 of February
    2017 12:21:

    > Jesli w trakcie pisania to rzeczywiście dziwne.

    Wcale nie dziwne, zwłaszcza, jeżeli człowiek się spieszy. Jak
    ma klawisze o dostatecznie małym skoku, wystarczy źle trafić w lewy
    shift, żeby się wcisnęło shift-ctrl.

  • 49. Data: 2017-02-22 22:29:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Stożek" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie we wkurzu wcisnąłeś Ctrl-Shift albo Alt-Shift - jak masz
    > wrażliwą klawiaturę, to wystarczy w klawisz nie trafić.
    > Wyłącz przełączanie układu klawiatury przy pomocy kombinacji
    > klawiszy.

    Nowa klawiatura, ale wcześniej też się zdarzały takie przypadki.
    Wszystko możliwe.

    neelix

  • 50. Data: 2017-02-22 22:32:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-02-22 o 19:58, Jan Stożek pisze:

    > Pewnie we wkurzu wcisnąłeś Ctrl-Shift albo Alt-Shift - jak masz
    > wrażliwą klawiaturę, to wystarczy w klawisz nie trafić.
    >
    > Wyłącz przełączanie układu klawiatury przy pomocy kombinacji
    > klawiszy.

    Tu ktoś obszernie opisal co i jak:
    http://blog.kowalczyk.cc/2010/02/28/windows-zapobieg
    anie-zmianie-ukladu-klawiatury/