  • Data: 2012-05-25 09:13:13
    Temat: Re: Jak nie tracić dużo na samochodzie? bo nowy model...
    Od: hunchback <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 maja 2012 15:17:00 UTC+2 użytkownik Robert_J napisał:

    > ...niekupowanie auta w ogóle ;-). Szczerze mówiąc nie znam
    > nikogo, kto by nie stracił na aucie :-). Oczywiście licząc
    > czysto finansowo.

    Nie mogę się powstrzymać: seicento 1.1 sporting schumacher zakupione przeze mnie w
    2008 roku za 6500 zł sprzedałem w tym za... 6800 zł. Bez dokładania (elementy
    eksploatacyjne jak olej i raz klocki nie liczę). Stan idealny i przez te 4 lata
    przejechał 15 tysięcy kilometrów (drugie auto w rodzinie), no i wersja limitowana,
    ale jednak... ;)