eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak nie inwerter, to świetlówka CCFL... (było: Jak nie urok, to sraczka/przemarsz wojska) › Re: Jak nie inwerter, to świetlówka CCFL... (było: Jak nie urok, to sraczka/przemarsz wojska)
  • Data: 2016-07-09 20:17:19
    Temat: Re: Jak nie inwerter, to świetlówka CCFL... (było: Jak nie urok, to sraczka/przemarsz wojska)
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-08 o 23:48, HF5BS pisze:

    > Jedyną różnicą jest u mnie, że zawijam przy 76, domyślnie po fabryce.
    > Przyczyna braku zawijania, jeśli teraz nie zawija, nie jest mi znana...

    Zawija, jest dobrze, problemem jest odpowiadanie bo muszę ręcznie albo
    zawinć albo wyciąć, inaczej tuderbird nie wyśle odpowiedzi :(

    > Jeśli i tym razem nie zawinie, to proszę Was o cierpliwość, nie dam rady
    > tego wyprostować od razu, najwcześniej jutro za dnia, jestem teraz za
    > bardzo zmęczony kończącym się dniem.
    >
    > A teraz ad meritum... Można chociaż oszukać inwerter, znaczy się odpiąć
    > uszkodzoną świetlówkę i wpiąć jakieś "dummy" na jej miejsce? W którą
    Nie da rady, na początku tam idzie wysokie do zapłonu potem spada i jest
    stabilizowany prąd, opornikiem tego nie oszukasz, musisz kupić nowe
    świetlówki i zamontować, proste to nie jest.

    --
    Pozdr

    Janusz_K