  • Data: 2019-10-17 19:31:40
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    ale gdyby pozostał w Turcji z tym samochodem to chyba >do końca życia musiałbym
    płacić za niego OC.

    niezapłacenia składki za automatycznie przedłużające się ubezpieczenie OC.

    > W sensie, że nie możesz wypowiedzieć, a zapłacić musisz?

    Tak, dokładnie w takiej sytuacji byłem. A przynajmniej tak twierdziła Pani z Ergo
    Hesti, że wypowiedzieć nie mogę a płacić muszę.