  • Data: 2019-10-16 21:13:48
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-16 o 18:08, kk pisze:

    > A musiałbyś tego dowodzić? Nie jest tak, że opłaty dotyczą tego, kto
    > samochód zaparkował?

    Skąd miały instytucje czy urzędy wiedzieć kto zaparkował? Przecież jak
    dostajesz karę za parkowanie bez biletu parkingowego to zawsze ścigają
    właściciela. Jak się okazało auto kupił jakiś łebek i nawet go nie
    ubezpieczył.

    > I jak urząd wykaże, że to akurat autor wątku jest winny?

    Bo nadal widnieje w systemie jako właściciel.

    > Możesz podać podstawę prawną?

    Nie pamiętam gdzie to było, a nie chce mi się teraz szukać, ale tak
    jest. Jak chcesz zarejestrować auto, którego np. 2 czy 3 poprzednich
    właścicieli nie przerejestrowywało tego auta, a nie posiadasz wszystkich
    umów to w urzędzie tego auta Ci nie zarejestrują. Musisz mieć komplet
    wszystkich umów pomiędzy poszczególnymi, kolejnymi właścicielami i do
    tego muszą to być oryginały.

    Jeżeli sprzedajesz takie auto, którego nie zarejestrowałeś na siebie to
    wraz z nową umową K-S musisz przekazać nowemu nabywcy oryginał swojej
    umowy K-S, którą zawarłeś z poprzednim właścicielem.

    Jest to z resztą logiczne, że urząd nie uzna praw własności skoro nie
    wie, że pan A sprzedał auto panu B, a pan B sprzedał panu C. Ty jako D
    przynosisz umowę zawartą z panem C, a w urzędzie widnieje, że to pan A
    jest właścicielem.

    Gdyby nie było takiego prawa jak opisałem wyżej to urząd legalizowałby
    kradzieże samochodów. Teraz sobie wyobraź, że komuś spodobał się na
    ulicy Twój "wózek" i go po prostu kradnie. Złodziej pisze sobie umowę
    K-S wpisując jako sprzedającego jakiegoś bezdomnego i idzie
    zarejestrować auto do urzędu, a urząd to auto rejestruje.