    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy
    Date: Tue, 30 Mar 2010 22:34:38 +0200

    news:hor4g6$tsg$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hor1a4$6bs$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Nauka kosztuje. Chyba trzeba być upośledzonym, ale kupować towar za ułamek
    > ceny firm konkurencyjnych.

    Wiesz, troche mnie tym obraziles, zakladam, ze po prostu nie znasz faktow.
    Kolega kupowal bezposrednio w Chinach, w czasach, kiedy byl poczatek duzego
    boomu na import z powodu ogromnej roznicy cen. W dodatku kupowal w sklepie,
    ktory jest jednym w sieci sklepow na terenie Chin (jak mowie - cos na
    ksztalt naszego Vobisu). Biorac pod uwage nasze realia, nie przyszlo mu
    pewnie na mysl, ze podrobki w Chinach to normalka (glosno zaczelo sie o tym
    mowic jakis rok pozniej, jak juz wystarczajaco duzo shitu naplynelo), on sie
    napalil, pendrive dzialal, ja zamowilem u niego 4 sztuki.
    A na allegro chodzily w "normalnych" cenach, odrobine tansze niz
    konkurencja, a wziecie mialy z powodu nazwy "Sony"...

    micro_vault_od_1zl.html

    > "SONY Pen Drive 359GB MICRO VAULT
    >
    > sprzęt został sprowadzony z USA, lecz stwierdziłem że jego pojemność jest
    > dla mnie za mała i zakupiłem większy,"
    > Nawet średnio inteligentna osoba zauważy, że rozmiar nie pasuje do ~2^x.

    no to jest przypadek wybitny :)
    co ciekawe, zglosilem to do Allegro, otrzymalem informacje, ze zweryfikuja
    :)
    Az sobie dodalem do ulubionych, zobacze jak sie to skonczy.

    Pozdrawiam
    Michal