  • 41. Data: 2012-03-24 08:03:26
    Temat: Re: Jak klawiatura? Pytanie pozornie głupie
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    slawek wrote:

    > (choć nie jest to zgodne z ANSI). Znak '|' i backslash w dziwnym dla
    > mnie miejscu, tj. na lewo od backspace

    A to już u mnie dyskryminuje taką klawiaturę. Backslash ma być obok prawego
    Shifta i już! W FPSach przyzwyczaiłem się grać na klawiszach kursora i
    Backslash służy mi do skakania. :-)
    yamma

  • 42. Data: 2012-03-24 08:09:55
    Od: " fir (sick)" <f...@g...pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Oglądałem dziś nowe klawiatury Microsoftu - nie mają już "windowsów" - lecz
    > "Fcn". Trochę to dziwne, ale jest w tym pewnie głęboki sens.

    imo nie powinno tego byc - kiedy same klawisze funkcyjne
    sa niedofinansowane - ja jestem zwolennikiem starych 'unixowych' *
    klawiatur - (choc trzeci kontrolny moze i by sie przydal ale
    'na moje' ew bardzeij w miejscu taba - to tez psuloby feeling XT
    ale w nieco szlachetniejsza (w moim mniemaniu gamesportową) strone niz
    mikrosoftowy market) - poki co chyba pozostane przy 'unixowym' widzeniu
    klawki

    * choc po prawdzie to nie bardzo rozumiem 'znaczenie' i 'potrzebe'
    bloku z numpadem (jest tylko o tyle dobry ze klawiatura bez niego
    bylaby imo za mala

    mozna a nawet trzeba bedzie kiedys pomyslec jeszcze o ergonomi
    klawiatury np gdyby spacja byla krotsza a alty blizej srodka to
    raczej latwiej je wciskac kciukami i wogole wciskac kombinacje
    i byloby lepiej

    sick man fir

  • 43. Data: 2012-03-24 12:06:16
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    fir (sick) wrote:

    > * choc po prawdzie to nie bardzo rozumiem 'znaczenie' i 'potrzebe'
    > bloku z numpadem (jest tylko o tyle dobry ze klawiatura bez niego
    > bylaby imo za mala

    Pogadaj z jakąś księgową. Ten blok, to u nich podstawa.
    yamma

  • 44. Data: 2012-03-24 13:50:14
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > A to już u mnie dyskryminuje taką klawiaturę. Backslash ma być obok
    > prawego Shifta i już! W FPSach przyzwyczaiłem się grać na klawiszach
    > kursora i Backslash służy mi do skakania. :-)

    Prawdziwy hardcor nie skacze w FPS - tylko bierze na klatę tony ołowiu w
    pozycji zasadniczej kulom się nie kłaniając.

    Zresztą... wobec uwolnienia SDK Kinecta spodziewaj się FPS-ów w których...
    aby skoczyć trzeba będzie skoczyć. ;)

  • 45. Data: 2012-03-24 14:06:45
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik " fir (sick)" <f...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > imo nie powinno tego byc - kiedy same klawisze funkcyjne
    > sa niedofinansowane - ja jestem zwolennikiem starych 'unixowych' *

    Aj tam, aj tam: klawiatura 3-rzędowa, tj. bez klawiszy numerycznych u góry -
    i tylko "główna wyspa", bez F1-F12, bez ESC i bez klawiszy numerycznych, z
    małym Enter, bez jakichkolwiek klawiszy kursora. Teraz takich nie robią.
    Zupełnie zupełnie.

    > * choc po prawdzie to nie bardzo rozumiem 'znaczenie' i 'potrzebe'
    > bloku z numpadem (jest tylko o tyle dobry ze klawiatura bez niego
    > bylaby imo za mala

    Wpisz 10 tysięcy liczb. Zrozumiesz.

  • 46. Data: 2012-03-24 15:52:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 17:13:28 -0500, A.L. napisał(a):

    > proponuje sie tez zastanowic nad kolorem papieru toaletowego. Ma
    > podobny wplyw na efektywnosc parcy, a kto wie czy nei wiekszy.
    >
    > A.L.

    Rozumiem aluzję. Jednak przyjemnie pracuje się, gdy komputer 'szybki',
    klawiatura gra do rąk, myszka świetnie działa i ma kilka dodatkowych
    klawiszy, które sam sobie konfiguruję pod najczęściej wykonywane operacje
    osobno dla każdej z aplikacji.
    Odkąd zostałem posiadaczem Logitech VX Nano zostałęm logitechholikiem.;)

  • 47. Data: 2012-03-24 16:07:30
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 23/03/2012 21:31, Tomek Banach wrote:
> [...]
    d-cult.html

    > podśmiarduje audiofilią

    dopóki sam nie zaczniesz używać klawiatury mechanicznej.

    B.

  • 48. Data: 2012-03-24 21:49:44
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 3/24/2012 8:09 AM, fir (sick) wrote:

    > * choc po prawdzie to nie bardzo rozumiem 'znaczenie' i 'potrzebe'
    > bloku z numpadem (jest tylko o tyle dobry ze klawiatura bez niego
    > bylaby imo za mala

    Spróbuj wpisać stare dobra polskie ,," bez niego -- powodzenia!

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 49. Data: 2012-03-26 11:25:54
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    slawek <s...@h...pl> wrote:

    > Uzupełnić należy jeszcze o 3 elementy: zawsze zapisywać "z backupem" (bo jak
    > padnie coś w czasie zapisu...)

    Ano... Nie rozumiem dlaczego twórcy oprogramowania nadpisują plik zamiast
    zapisywać do pliku "obok" (tmp) i robić rename po zapisie. Jak się coś
    wywali podczas zapisu to skutki są wiadome.

    > zamiast UPS wystarczy naładowana bateria w laptopie.

    Jeżeli temat dotyczy laptopa :)

    --
    Gof

  • 50. Data: 2012-03-26 11:57:04
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    On 2012-03-24 16:07, Bronek Kozicki wrote:

    > dopóki sam nie zaczniesz używać klawiatury mechanicznej.

    oczywiście każdy audiofil tak mówi ;)

    Ale zajrzałem do tego epic guide o którym autor wspomina i pierwszy
    akapit "So why settle for something that is made as cheap as possible?"
    czyli nie dość że audiofilia to snobizm najgorszego typu :)

    Oczywiscie będą miał okazję chętnie poklikam taka klawiaturą ale nie
    będę wydawał setki baksów w ciemno.

    --
    Tomek