  • 11. Data: 2012-01-16 23:40:42
    Temat: Re: Jak już tak zima ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-16 22:38, Kris_Poland wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:jf0mlq$57c$1@inews.gazeta.pl...

    > same stary sekundowe przy recznym i na zakretach

    Zapodaj zatem film, że swoich dokonań :-) Chętnie obejrzę. Jeśli jednak
    jesteś jedynie teoretykiem, to myślę, że nie mamy za bardzo o czym
    rozmawiać :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2012-01-16 23:42:19
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-16 17:55, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > GDZIE MASZ PEEMESKĘ?!? DO DIASKA. :P

    Leży na półce OIDP ;-) No dobra, obiecuję nakleić :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 13. Data: 2012-01-17 00:08:17
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-16 09:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    > ... to trzeba coś pojeździć :-) Szkoda, że brak czasu/warunków na
    > jakikolwiek wcześniejszy trening :-)
    >
    > To tak kontrpostowo na wiadomość JF "na śniegu" ;-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=TJjfGJGGqPc

    Składanka z zewnątrz:

    http://www.youtube.com/watch?v=WatzkGTtqYE&feature=p
    layer_embedded

    http://www.youtube.com/watch?v=QD7Ikdozo4M

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 14. Data: 2012-01-17 21:47:47
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Zapodaj zatem film, że swoich dokonań :-) Chętnie obejrzę. Jeśli jednak
    > jesteś jedynie teoretykiem, to myślę, że nie mamy za bardzo o czym
    > rozmawiać :-)

    i czego ta kontra ma dowodzic, moze dyplom pucha zaprezentowac by
    porozmawiac
    daj se siana:) mowie co widze, do czolowki swiatowej tutaj daleko
    moze trzeba byc expertem by to zauwazyc, albo miec swoja rajdowke?
    ciekawa aluzja

  • 15. Data: 2012-01-17 22:23:44
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-17 21:47, Kris_Poland wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości news:jf291j$nnf$1@inews.gazeta.pl...

    > i czego ta kontra ma dowodzic, moze dyplom pucha zaprezentowac by
    > porozmawiac

    Najpierw chcę wiedzieć z kim rozmawiam.

    > daj se siana:) mowie co widze, do czolowki swiatowej tutaj daleko

    Nie celuję w jej kierunku - jeżdżę dla własnej przyjemności.

    > moze trzeba byc expertem by to zauwazyc, albo miec swoja rajdowke?
    > ciekawa aluzja

    Nie, aby dyskutować należy poprawnie umieć się wysławiać i prezentować
    argumenty.
    Twój tekst bez jakiegokolwiek uzasadnienia jest niewiele wart. Jeśli
    jestes kimś, kto posiada jakieś umiejętności to pochwal się - chętnie
    wtedy z Tobą rzeczowo porozmawiam. Teoretyzowanie mnie nie interesuje.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik