  • Data: 2010-07-20 21:13:01
    Temat: Re: Jak jeździć oszczędnie
    Od: mirek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To miłe, że dostałeś go w prezencie, a przeglądy, wymiany materiałów
    > eksploatacyjnych
    > i naprawy robią ci za darmo. Niestety, nie każdy ma tyle szczęścia :/

    oj no tak, zapomniałem. Przegląd 90 zł/rok, auto 4 letnie, póki co się
    nie psuje, olej co 20 tys/km (mniej więcej co rok) - koszt oleju z
    robocizną 250 zł. Klocki co 1,5 roku (220 zł), klima (300-550 zł). I
    ubezpieczenie oc z ac 1400 zł. Ale to wszystko za komfort bycia
    niezależnym - jadę gdzie chcę, kiedy chcę, w komfortowych warunkach.
    Zatrzymuję się kiedy chcę i gdzie chcę.

    --
    Mirek