eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak jest zbudowana w srodku bateria do Toshiby Pro 6000?Re: Jak jest zbudowana w srodku bateria do Toshiby Pro 6000?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!
    news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.u
    k!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlanti
    s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak jest zbudowana w srodku bateria do Toshiby Pro 6000?
    Date: Mon, 4 Jan 2010 09:51:46 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <hhsart$sl6$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hhs6hm$qkp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hhsaaa$sab$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: tk86.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1262595773 29350 80.55.114.86 (4 Jan 2010 09:02:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2010 09:02:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:578910
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nic nie jest pozalewane. Opukać młoteczkiem do okoła. Podważyć nożem tu i
    > ówdzie. Trochę brutalnej siły i się otworzy. Ale jeśli Kolega planuje na
    > tych ogniwach latać, to efekty będą mizerne. Te ogniwa nie lubią tak
    > drastycznych prądów rozładowania jak to ma miejsce w modelarskich
    > LiPol-ach. Przelicznik pojemności do masy jest tu trochę gorszy od LiPoli,
    > ale przelicznik wydajności prądowej do masy to już "padaczka" ;-) Latałem
    > na laptopowych ogniwach (w układzie 2s1p) latającym skrzydełkiem o
    > rozpiętości 1,2m. Silnik klasy 280 z przekładnią pobierał w czasie
    > spokojnego lotu ok. 3..4A. Przy starcie na pełnym gazie potrafił szarpnąć
    > ponad 8A i to już było zdecydowanie za wiele dla tych ogniw. Model latał
    > na zasadzie, że "trzymał się powietrza", ale nic poza tym. W układzie 2s2p
    > pakiet stawał się stanowczo za ciężki.


    Z tego co doczytalem ogniwo daje bez problemow 6A, max na poziomie 8A.
    Byc moze bede potrzebowal zasilania 2S (nie wiem jeszcze) w takim
    razie laczac 2x3szt mialbym do dyspozycji 18A. Faktycznie malo
    do planowanego zastosowania (quadcopter, jakies 80A w szczycie,
    15-25 srednio).

    Nic to, zostawie moze zrobie za rok jakis samolot, to wystarcza...

    Dzieki za wspomnienie o pradzie!

    q

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: