  • 31. Data: 2017-09-29 12:47:53
    Temat: Re: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.09.2017 o 15:06, Chris pisze:

    > http://allegro.pl/matryca-lenovo-yoga-500-14-dotyk-n
    140hce-eaa-fhd-i6712087225.html

    Inna - lenovo yoga 13, ale widzę że do niej też są matryce z demontażu.
    W końcu coś się pojawiło, może się nada. Dzięki za hint.

    p. m.

  • 32. Data: 2017-09-30 18:17:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Sep 2017 11:37:38 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Za tyle monet to kupisz Dell Precission M6600. Ekran 17 i trochę ponad FHD.
    > Lapek nie do zdarcia, tylko waży 4 kg.
    > Kupiłem poleasingowego, sądząc po śladach na obudowie, to delikatnie się
    > z nim nie obchodzono. U mnie już jakieś 2 lata w niezawodnej służbie.

    Już ich nie robią, a produkowany nastepca z tej linii kosztuje ponad 4k...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2017-09-30 19:57:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-24 23:00, JoteR wrote:

    > I to jest "jedynie słuszny" wybór.

    meh, z lenovo mam x61, x61, x200, x230, t410, t520, x1
    maja swoje wady i zalety ale zaden problemow nie sprawia

  • 34. Data: 2017-10-02 19:26:47
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Tak czytam jak dyskutujecie ze Lenovo do duszy HP to juz w ogole dno itd...
    Zle na to patrzycie :) Kazdy producent ma serie biznes i serie economy..
    I tak porządne to:
    Dell Lattitude/Precision
    Lenovo seria Txxx
    HP seria Zbook
    A czy wolalbym Della/Lenovo czy HP nie wiem...
    Generalnie jak ktos chce do tyraczki i pracy w ciezkich warunkach to
    polecam zawsze kazdemu Lenovo bo są wg mnie solidniejsze i odporniejsze
    od Dell/JP. Jak ktos uzywa domowo biurkowo to polecam Della i mowie
    dokup monitor i stacje dokującą...

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 35. Data: 2017-10-03 20:01:30
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 09:33, m pisze:
    > Doświadczenie z lenovo - kupiłem Yogę (tę z dotykowym ekranem) i ogólnie
    > laptop jest ok. Tyle że upadł, matryca się zbiła i ku swojemu zdziwieniu
    > - muszę się nauczyć z tym żyć. Znikąd nie idzie kupić matrycy żeby
    > wymienić, ani zamiennika ani oryginału.

    w "obrocie" mam 4 tablety, 2x Lenovo, Samsung i Asus (poczciwy N7).
    Pierwsze trzy mają już popękane ekrany. O ile Samsung zasłużył, bo
    dorwał się do niego 2 letni maluch to Lenovo pękały bo jednym upadku. N7
    zas perdyknął ze sto razy i nic, tylko jeden zatrzask się ułamał i
    pokrywa nie trzyma na całej długości.
    Do Asusa mam zaufanie bo co kupię to działa super - 2 routery, Laptop,
    dla ojca co pięć lat chodzi ja marzenie a kosztował 900zł. Nawet baterii
    nie wymieniałem.

    --
    @foe_pl