  • 21. Data: 2017-09-26 15:06:35
    Temat: Re: Jak jest z tą niezawodnością Lenovo?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-25 o 09:33, m pisze:

    > Doświadczenie z lenovo - kupiłem Yogę (tę z dotykowym ekranem) i ogólnie

    http://allegro.pl/matryca-lenovo-yoga-500-14-dotyk-n
    140hce-eaa-fhd-i6712087225.html

    Taka ?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 22. Data: 2017-09-26 15:12:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-09-24 o 13:52, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > W rankingach zadowolenia użytkowników Lenovo jest dość wysoko. Szukam w tej
    > chwili lapka za ok. 3500 zł do średnio wymagających zastosowań dla mało
    > kumatego komputerowo starszego człowieka. Prawie kupiłem Idea Pada.. ale:

    A może MSI ?

    Przykład:

    https://www.komputronik.pl/product/412895/msi-gp62-7
    rd-leopard-834xpl.html?fromVariant=1

  • 23. Data: 2017-09-26 19:41:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 59c8b165$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Doświadczenie z lenovo - kupiłem Yogę (tę z dotykowym ekranem) i ogólnie
    > laptop jest ok. Tyle że upadł, matryca się zbiła i ku swojemu zdziwieniu
    > - muszę się nauczyć z tym żyć. Znikąd nie idzie kupić matrycy żeby
    > wymienić, ani zamiennika ani oryginału.

    Dlatego właśnie IMO warto inwestować w GG4 lub wyższe.
    BTW -- Overmax nie potłukł się, choć ma wybite dziurki :)
    (łatwo je wyłapać ostrzem szpilki) ale zupełnie rozpadł się. :)
    Spadał wielokrotnie -- na terakotę i szkłem do dołu,
    i rogiem/kantem do dołu, i różnie na dywan...

  • 24. Data: 2017-09-26 19:48:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-09-26 o 10:45, Maciek pisze:
    > Dnia Sun, 24 Sep 2017 13:52:43 +0200, Maciek napisał(a):
    > (...)
    >
    > Chyba ostatecznie stanie na Dellu.
    >
    > Co prawda w paru miejscach widziałem 3 lata gwarancji na Lenovo, ale jak ma
    > się kaszanić...

    Spoko, sprzęt Lenovo serwisuje znana firma Medion.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2017-09-26 20:05:03
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-09-26 o 14:27, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > BTW, Lenovo zraził mnie WhiteListą. Dell i HP też mają, ale nie są aż
    > tak wybredne i więcej/taniej używanych podzespołów na szrocie można
    > dostać niż do Lenovo :/

    Dell z whitelistą? hmm.. różniaste rozbierałem i wsadzałem a to procki
    inne, a to dyski czy pamięci, karty WiFi...

    A IBM/Lenovo? Stary IBM krzyczał że dysk nie od niego ale ESC i szło dalej.
    A moje nowe Lenovo nie rusza na karcie LTE/GPRS nie kupioną z ich
    serwisu. Kurde identyczny model wsadziłem jaki sprzedaje Lenovo, tylko z
    lepką HP i kupa, nawet się nie uruchomił dalej poza komunikat o
    niekompatybilności z BIOS. Kazał ją wyciągnąć.
    Na chwilę oszukiwałem izolując jeden styk na złączu i karta ślicznie
    śmigała w Windows. Ale to powodowało tylko tyle, że startował z zimnego
    normalnie, ale z uśpienia laptop już nie wstawał i był błąd wyciągnij
    kartę.
    To samo jest jakby zechciało się wymienić kartę WiFi na coś lepszego.
    Tylko tutaj można trafić na przerobiony BIOS z wyłączoną blokadą.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2017-09-27 11:38:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2017 19:48:49 +0200, Irokez napisał(a):

    > Spoko, sprzęt Lenovo serwisuje znana firma Medion.

    Ja ich nie znam - trzeba się bać?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 27. Data: 2017-09-27 11:54:57
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 września 2017 11:37:57 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Ja ich nie znam - trzeba się bać?

    Trzeba.
    Medion to taki kundel. Sprzedaje sprzety różnych producentów ze swoja nalepka.
    Czasem trafia sie dobry sprzet a czasem kupa okrutna.

    W przypadku serwisu znając życie ten medion wynajmuje kolejnego podwykonawce czyli
    serwis lenowo jest robiony u Pana Zenka albo w firmie polexserwis więc tak naprawde
    nie masz pojęcia co i jak robią.

  • 28. Data: 2017-09-27 18:27:45
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 13:52, Maciek pisze:
    > Czy ktoś ma aktualne doświadczenia z marką Lenovo albo podobną statystykę
    > dla innych marek?

    Używam Thinkpady R i T od serii 500 przez 520, 530 i 540, tak 30-40 sztuk.
    Laptopy do pracy, co najmniej 8h dziennie, żadnych kłopotów.
    Niektóre R500 dotąd pracują, ok. 6 lat, pracownicy je dostali, choć
    przyznać trzeba, że wiatraki czasem się już przycinają.

    Byłą próba cięcia kosztów i kupiliśmy dwa E520, te były gorzej wykonane
    i wróciliśmy do T.

    --
    AWa.

  • 29. Data: 2017-09-28 18:16:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2017 18:27:45 +0200, Andrzej W. napisał(a):

> [...]
    > przyznać trzeba, że wiatraki czasem się już przycinają.
    >
    > Byłą próba cięcia kosztów i kupiliśmy dwa E520, te były gorzej wykonane

    Okazało się, że ekran 15 cali jest dla przyszłego właściciela za mały, więc
    Thinkpady tak czy inaczej odpadają.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 30. Data: 2017-09-29 11:37:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Okazało się, że ekran 15 cali jest dla przyszłego właściciela za mały, więc
    > Thinkpady tak czy inaczej odpadają.

    Za tyle monet to kupisz Dell Precission M6600. Ekran 17 i trochę ponad FHD.
    Lapek nie do zdarcia, tylko waży 4 kg.
    Kupiłem poleasingowego, sądząc po śladach na obudowie, to delikatnie się
    z nim nie obchodzono. U mnie już jakieś 2 lata w niezawodnej służbie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa