  • 31. Data: 2010-05-08 19:15:09
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    W dniu 2010-05-08 08:30, Roman Dobosz pisze:
    > Powtarzam: to nie jest kwestia instalacji systemu, to jest kwestia
    > gówniano napisanych aplikacji, które WYMAGAJĄ IE6. Ich przepisanie
    > nie nastąpi od razu.

    Dla przypomnienia: Wątek dotyczy bezpieczeństwa - IE6 i bezpieczeństwo
    to raczej 2 różne światy. Sam napisałem taką gównianą aplikację, bardzo
    się "starałem", żeby była kompletnie niezgodna z czymkolwiek innym, ale
    w IE8 w trybie zgodności działa bez problemu. Zatem IE6 w korporacjach
    jest tylko z lenistwa adminów.

    artur

  • 32. Data: 2010-05-08 21:25:56
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> wrote:

    > Zatem IE6 w korporacjach jest tylko z lenistwa adminów.

    A co ma lenistwo adminów do Windows 2000? Przecież tam nie zainstalujesz IE8, a
    aplikacje biznesowe często nie są wspierane na niczym innym niż MSIE.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 33. Data: 2010-05-08 23:35:11
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 08 May 2010 22:25:56 +0100, Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    wrote:

    > A co ma lenistwo adminów do Windows 2000?

    No raz na dekadę chyba można ruszyć d. i zaktualizować system, nie?

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 34. Data: 2010-05-08 23:43:41
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** porneL <n...@p...net> wrote:

    > No raz na dekadę chyba można ruszyć d. i zaktualizować system, nie?

    Tylko ktoś jeszcze musi za licencje zapłacić. Serio nie widziałem w życiu aby
    ktoś aktualizował Windows na nową wersję bez wymiany sprzętu na nowy.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )