  • 11. Data: 2010-05-04 20:00:06
    Temat: Re: Jak jest z bezpieczeństwem przeglądarek?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 4 May 2010 08:08:20 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > Punkt (1) jest bardzo subiektywny, dlatego nie znajdziesz do niego
    > sensownych analiz. Do (2) i (3) jak najbardziej.

    Paskudne jest to, że analizy są finansowane przez najbardziej
    zainteresowanych :-) Koledzy w sąsiednim wątku mi to wykazali.

  • 12. Data: 2010-05-05 06:42:55
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Paskudne jest to, że analizy są finansowane przez najbardziej
    > zainteresowanych :-) Koledzy w sąsiednim wątku mi to wykazali.

    IMHO raport średniego / maksymalnego czasu reakcji na ujawniony błąd
    bezpieczeństwa jest rzeczą jak najbardziej mierzalną i nie ma tu miejsca na
    marketing.

  • 13. Data: 2010-05-05 10:42:29
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 5 May 2010 08:42:55 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > IMHO raport średniego / maksymalnego czasu reakcji na ujawniony błąd
    > bezpieczeństwa jest rzeczą jak najbardziej mierzalną i nie ma tu miejsca na
    > marketing.

    Czyli IE8 górą?

  • 14. Data: 2010-05-05 14:13:03
    Od: Colin <c...@c...tk>

    On 2010.05.05 12:42, Marek wrote:
    > Czyli IE8 górą?

    Na pewno nie, bo przecież aktualizacje IE8 są raz w miesiącu, a nie
    natychmiast po znalezieniu błędu.

  • 15. Data: 2010-05-05 15:28:06
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-05-05 12:42, Marek wrote:

    > Czyli IE8 górą?

    Chodzi o jak najkrótszy a nie najdłuższy czas reakcji :)
    http://hacking.pl/pl/news-15913-Luka_XSS_w_IE_zalata
    na_za_2_miesiace.html

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 16. Data: 2010-05-05 18:30:36
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 05 May 2010 16:13:03 +0200, Colin napisał(a):

    > Na pewno nie, bo przecież aktualizacje IE8 są raz w miesiącu, a nie
    > natychmiast po znalezieniu błędu.

    A na drugiej szali są wyniki jak ten:
    http://nsslabs.com/test-reports/Q309_Browser_Securit
    y_Summary_Final.pdf

    ... który sponsoruje M$ - jak jeden z kolegów wskazał. Niby reakcja na
    zagrożenie jest ślimacza jednakże ogólna ochrona jest spektakularnie lepsza
    - jak wynika z tego raportu. Wnioskuję z tego, że chyba nie jest możliwe
    stwierdzenie, że browser A jest bezpieczniejszy niż B.

  • 17. Data: 2010-05-06 05:30:54
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > - jak wynika z tego raportu. Wnioskuję z tego, że chyba nie jest możliwe
    > stwierdzenie, że browser A jest bezpieczniejszy niż B.

    A czy można powiedzieć, że jedna dziewczyna jest ładniejsza od drugiej ?

  • 18. Data: 2010-05-06 08:43:12
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Thu, 6 May 2010 07:30:54 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > A czy można powiedzieć, że jedna dziewczyna jest ładniejsza od drugiej ?

    Kultura nakazuje aby tego nie robić :-)

  • 19. Data: 2010-05-06 08:43:30
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-05-06 07:30, William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > A czy można powiedzieć, że jedna dziewczyna jest ładniejsza od drugiej ?

    Jak nie, jak tak :P

    --
    Peter

  • 20. Data: 2010-05-06 19:51:40
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** porneL <n...@p...net> wrote:

    > IE8 nie jest tak zły, jak poprzednie wersje, ale jeśli bardzo interesuje cię
    > bezpieczeństwo przeglądarki, to zainstaluj Google Chrome. Dostaniesz bardzo
    > bezpieczną przeglądarkę, która jednocześnie ma obsługę wszystkich
    > nowoczesnych standardów.

    I która instaluje się (domyślnie) w kontekście użytkownika - wielkie "no no".
    Chociaż np. odpalanie kart w oddzielnych procesach nie jest głupie, ale do
    sandboksu w jakim działa IE pod Windows Vista wzwyż raczej tego nie da się
    porównać.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )