  • 21. Data: 2010-04-26 09:31:37
    Temat: Re: [Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-21 19:02, DooMiniK pisze:
    [...]

    > No jak już napisano, wygodnie jedzie się przez Częstochowę.
    > Druga opcja ma tę przewagę, że są ze dwa dobre miejsca na śniadanie :>

    Gdzie?

    A.

  • 22. Data: 2010-04-26 12:14:47
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    > Sam srodek.

    > Wyjedz o 3, przyjedziesz na 7, znajdziesz parking :-)
    >
    > J.

    WItam.

    Pojechałem 8-ką.
    wyjechałem o 5.20
    we Wrocławiu byłem po 11, ale dwa razy stawaliśmy - raz na sniadanko a drugi
    na zakupy w centrum Handl. korona czy jakos tak.

    Samej jazdy ok 5 godzin było.
    W sumie spokojnie i miło.
    A z parkingiem tez ok,bo PAN ma pod tym budynkiem swoje miejsce (darmowe) i
    na nim stałem.

    Powrót wczoraj tą sama trasą tez coś 5h wyszło.

    Dzięki za porady,

  • 23. Data: 2010-04-26 13:00:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-26 12:14, PM pisze:

> [...]
    > we Wrocławiu byłem po 11, ale dwa razy stawaliśmy - raz na sniadanko a drugi
    > na zakupy w centrum Handl. korona czy jakos tak.

    Długie zakupy ;)

    > Samej jazdy ok 5 godzin było.

    > Powrót wczoraj tą sama trasą tez coś 5h wyszło.

    Długo ... ale albo żona marudna/dziecko marudne albo cuś ;) ...
    Od czasu wyremontowania znacznej części DK8 (od piotrkowa do
    wro) czasy się pogorszyły ;/ ... Jak wcześniej dawało się
    wykręcić bez hardcorowego szarżowania 3 h ... teraz niestety
    ciągle zamykam się w przedziale 3.40 do 4.20 ;/

    6008

  • 24. Data: 2010-05-13 11:17:35
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    > pogorszyły ;/ ... Jak wcześniej dawało się wykręcić bez hardcorowego
    > szarżowania 3 h ... teraz niestety ciągle zamykam się w przedziale 3.40

    Pociesz się że ja czasami tyle robię 100 km krótszy dystans :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi