  • 11. Data: 2010-04-22 11:26:38
    Temat: Re: [Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    > Ale gdzie chcesz dojechac - poludniowe czy polnocne rejony ?
    > Mozna jeszcze tradycyjnie - 8-ka, nie jest jakos tragicznie.
    > Po 9:00 korki wielkie Ci raczej nie groza.

    dokładnie na Podwale 75 do PAN'u.

    dzięki za rady.

    Ja o 9.00-10.00 to juz chcę byc we Wrocku więc wyjechać muszę (chyba) o
    jakiejś 4-5 ?

    ile sie tam teraz jedzie ? (tak bez szarżowania zbytniego) ?

  • 12. Data: 2010-04-22 14:21:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:kjzzl0vj248.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Po co te autostrady w ogole skoro zawsze pojawiaja sie porady
    > tego
    > typu?

    Zebys Ty wiedzial jak sie fajnie jedzie teraz z Wroclawia [z
    poludniowej czesci] do Katowic czy do Drezna, to bys sie nie pytal
    po co.

    Problem w tym ze z Piotrkowa do polnocnej czesci wroclawia [market
    Korona] jest 197km, ktore mozna przejechac w 2.5-3h, jak sie tam
    kto boi i na jakie korki trafi, a przez Slask do poludniowego konca
    wroclawia jest 339km, czyli znow 2-3h, w zaleznosci jak sie kto
    boi.

    Zyskac mozna pol godziny, ale trzeba gnac po gierkowce jak maly
    samolocik, a ile cie to bedzie kosztowac sam sobie policz -
    pamietajac ze auto znacznie wiecej pali jadac 180 niz jak jedzie
    90.

    Trzeba cierpliwie poczekac, za pare lat moze zrobia S-8 i sie
    problemy skoncza.

    J.

  • 13. Data: 2010-04-23 01:53:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Apr 2010 11:26:38 +0200, PM wrote:
    >dokładnie na Podwale 75 do PAN'u.

    Sam srodek.

    >Ja o 9.00-10.00 to juz chcę byc we Wrocku więc wyjechać muszę (chyba) o
    >jakiejś 4-5 ?

    Wyjedz o 3, przyjedziesz na 7, znajdziesz parking :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-04-23 09:10:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przestrzeganie ograniczen predkosci nie ma nic wspolnego ze strachem.

    MJ

  • 15. Data: 2010-04-23 19:00:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal
    > Przestrzeganie ograniczen predkosci nie ma nic wspolnego ze
    > strachem.

    No jak nie jak tak ?
    Szczegolnie jak wszycy inni jada znacznie szybciej, i widac nie ma
    w tym nic zlego :-)
    To juz nie strach, to fobia :-)

    Tak czy inaczej - 200km "zwyklymi drogami", albo 330km autostrada -
    co lepsze ?

    J.

  • 16. Data: 2010-04-23 22:15:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tak czy inaczej - 200km "zwyklymi drogami", albo 330km autostrada -
    > co lepsze ?

    Tam niestety nie ma na calej trasie autostrady. Bo gdyby byla, to
    legalna szybkosc srednia na autostradzie jest 130 km/h (no, minus
    minute na bramce), a na 'zwyklych drogach' przez tereny zabudowane
    jakies 60-70 km/h...

    MJ

  • 17. Data: 2010-04-23 22:37:14
    Temat: Re: [Jak jecha?] - Warszawa -> Wroc?aw
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 22:15:18 +0200, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    >legalna szybkosc srednia na autostradzie jest 130 km/h (no, minus
    >minute na bramce), a na 'zwyklych drogach' przez tereny zabudowane

    No to tym bardziej.

    Na 8-ce tez jest roznie - kawalek zwyklej drogi, korek w Belchatowie,
    szybki odcinek do Wielunia, jedna wiocha za druga do Kepna, w miare
    szybka obwodnica Sycowa, ekspresowa obwodnica olesnicy,
    czteropasowka z ograniczeniami ..

    Zreszta nawet jakby byla autostrada, to 200km/70 = 3h, a 330km/130
    no nie chce wyjsc 2h.

    Czyli bardzo drogie pol godziny. A nie, 20 minut, bo jedno tankowanie
    mniej :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-04-25 23:02:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2010 09:10:43 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Przestrzeganie ograniczen predkosci nie ma nic wspolnego ze strachem.

    Ma. Wyłacznie ze strachem, bo ograniczenia nie sa po to, żeby było
    bezpieczniej.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 19. Data: 2010-04-26 00:22:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Apr 2010 23:02:19 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Ma. Wyłacznie ze strachem, bo ograniczenia nie sa po to, żeby było
    >bezpieczniej.

    Nawet jakby mialy, to w sumie tez tylko forma strachu :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-04-26 00:36:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-04-26 00:22, J.F. pisze:

    > Nawet jakby mialy, to w sumie tez tylko forma strachu :-)

    To się zdziwisz ;)

    Ja - olewacz 90 % ograniczeń (z zastrzeżeniem: na trasach, które
    znam i wiem, że są "nie do końca zasadne") wszedłem 2 dni temu w
    zakręt pokonując go "lajtowo" czyli to co na znaku + 40 ...
    (była 50, pojechałem w okolicach 90) ... ledwie się wybroniłem
    przed pojechaniem nie taką trajektorią, jaką chciałem
    (zaliczyłem przeciwległe pobocze) ... zawróciłem i zrobiłem
    testa ... + 20 ... znów to samo ... wyrzuciło mnie z zakrętu z
    lekka ... nawrotka i ponownie z ostrym cięciem zakrętu na +20
    ... opad cyca - ledwie utrzymałem się w torze który planowałem
    ... nawrotka i jazda wg gps zgodnie ze znakiem bez ścinania ...
    pisk opon nie z tej ziemi. Pierwszy raz spotkałem się w PL z
    sytuacją, że ograniczenie było popieprzone w odwrotną stronę ...
    było 50 km/h ... temp powietrza około 14 stopni ... temp asfaltu
    około 20 stopni ... jazda tylko po swoim pasie - niemożliwa.

    STRACH się pojawił ;)

    6008