  • 1. Data: 2010-04-21 13:54:29
    Temat: [Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    Witam.
    W ten Piątek chcę byc we Wrocławiu ok. 9.00- 10.00
    Jak jechać z Warszawy :
    - katowicką do autostrady i potem autostradą - dalej lecz (chyba)
    'komfortowo'
    - w Częstochowie odbić na Oopole i potem wbić sie na chwile na autostradę -
    bliżej ale ten odcinek Częstochowa - Opole troche 'gorszy' jest

    kiedys jechałem opcją 2-gą i w sumie było OK. ale troche sie powlokłem za
    czymś większym bez możliwości wyprzedzenia.

    A jak jest teraz na tej trasie ?

    Dzięki za info.
    pozdrawiam
    Piotrek.

  • 2. Data: 2010-04-21 14:17:07
    Temat: Re: [Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław
    Od: "Grzenio" <g...@a...pl>

    ostatnio jechalem opcja druga - tylko nieco wczesniej i bylo luksusowo

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-21 14:48:26
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "PM" <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    > W ten Piątek chcę byc we Wrocławiu ok. 9.00- 10.00

    > A jak jest teraz na tej trasie ?

    Można spokojnie, klasycznie 8.

  • 4. Data: 2010-04-21 14:54:54
    Od: "wym" <w...@b...pl>

> [...]
    >
    > kiedys jechałem opcją 2-gą i w sumie było OK. ale troche sie powlokłem za
    > czymś większym bez możliwości wyprzedzenia.

    podobny czas, szczególnie ze względu na fotoradary i miejscowości w opcji 2.

    opcja 1 to dłuższy dystans ale ten sam czas i nieporównywalny komfort oraz
    bezpieczeństwo.

    WMCZK

  • 5. Data: 2010-04-21 15:34:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 13:54:29 +0200, PM napisał(a):

> [...]
    >
    > kiedys jechałem opcją 2-gą i w sumie było OK. ale troche sie powlokłem za
    > czymś większym bez możliwości wyprzedzenia.

    Dramatu nie ma, jest nawet kilka świeżo wyremontowanych odcinków. Jeśli
    jednak masz ochotę i paliwo to wbijaj jak najszybciej na A4. Dużo
    wygodniej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-04-21 19:02:14
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-21 12:54, PM wrote:
> [...]
    >
    > kiedys jechałem opcją 2-gą i w sumie było OK. ale troche sie powlokłem za
    > czymś większym bez możliwości wyprzedzenia.

    No jak już napisano, wygodnie jedzie się przez Częstochowę.
    Druga opcja ma tę przewagę, że są ze dwa dobre miejsca na śniadanie :>
    (chociaż to lepiej jadąc Wrocław-->Warszawa).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 7. Data: 2010-04-21 20:20:41
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > W ten Piątek chcę byc we Wrocławiu ok. 9.00- 10.00
    > Jak jechać z Warszawy :

    Grzejesz do Piotrkowa gierkówką, potem na Bełchatów, w Mzurkach walisz
    "skrótem" , wyjezdzsz w Złoczewie, potem na Walichnowy a dalej jedzesz z
    "motłochem" przez wiochy uwazajac na fotoradary itede :)

    Ostatni raz zaliczałem te trase jakies pol roku temu, robiłem ja bardzo
    czesto i ta opcja pozwalała wyciagac naprawde niezłe czasy :) Czasem
    wpadało mi do glowy olać skrót i jechac jak bozia przykazała, ale zawsze
    byla to koszmarna porażka (tłok).

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 8. Data: 2010-04-21 20:26:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Apr 2010 13:54:29 +0200, PM wrote:
> [...]
    >- w Częstochowie odbić na Oopole i potem wbić sie na chwile na autostradę -
    >bliżej ale ten odcinek Częstochowa - Opole troche 'gorszy' jest

    Ale gdzie chcesz dojechac - poludniowe czy polnocne rejony ?
    Mozna jeszcze tradycyjnie - 8-ka, nie jest jakos tragicznie.
    Po 9:00 korki wielkie Ci raczej nie groza.

    "Komfort austradowy" swoje kosztuje i imo nie warto.

    >A jak jest teraz na tej trasie ?

    Ponoc zjadz Wroclaw-Wschod nie nadaje sie do uzytku :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-04-21 20:40:11
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-04-21 20:26, J.F. pisze:

    > Ponoc zjadz Wroclaw-Wschod nie nadaje sie do uzytku :-)

    nie ponoć.. tragedia.. Dziura na dziurze i to naprawdę głębokie, na
    całej szerokości pasa do Wrocławia.. W drugą stronę jeszcze się da jechać.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 10. Data: 2010-04-22 10:57:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > "Komfort austradowy" swoje kosztuje i imo nie warto.

    Po co te autostrady w ogole skoro zawsze pojawiaja sie porady tego
    typu?

    MJ