  • 1. Data: 2024-09-03 23:56:33
    Temat: Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Dobry wieczer!

    Ludzie zachwycają się nowymi dekoderami TV opartymi na Android 12, np. tu:
    https://spidersweb.pl/2024/09/polsat-soundbox-4k-opi
    nie-recenzja-test.html
    cytat: "A szybkość przełączania kanałów jest imponująca."
    Jakim cudem?
    Ja jestem nękany przez tajną policję która zmusza mnie do leczenia
    psychiatrycznego (pierdolą mi tu o schizofrenii), ale to im nie
    przeszkadza wyciągać ode mnie pomysły jakie dopiero będą realizowane w
    przyszłości. Jedną z takich zagadek było: "Jak naprawdę powinna działać
    telewizja cyfrowa?", bo do tego lata (2024) działała ona gorzej od TV
    analogowej.
    Trochę nad tym myślałem (to było w zimę 2023/2024). I wtedy im
    powiedziałem (tylko w myślach!!!), że w momencie przerzucania kanału
    powinna być przesyłana ostatnia ramka wiodąca zamiast oczekiwania na
    kol. ramkę wiodącą (co powodowało lag w porównaniu do TV analogowej).
    Oczywistym wnioskiem jest to, że zadziała to tylko w TV internetowej (i
    że generuje to piki zajętości pasma przy przerzucaniu kanałów).
    Dodatkowo mój wniosek był taki, że w TV naziemnej ani satelitarnej nic
    się nie da poprawić.
    Jest ktoś chętny by to spr.?

    Spokojnej nocy!
    Jacek Marcin Jaworski

  • 2. Data: 2024-09-04 08:56:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 3 Sep 2024 23:56:33 +0200, Jacek Marcin Jaworski
    <j...@a...pl> wrote:
    > powinna być przesyłana ostatnia ramka wiodąca zamiast oczekiwania
    > na
    > kol. ramkę wiodącą (co powodowało lag w porównaniu do TV
    > analogowej).

    Tak bo po stronie feedera siedzi wróżka i wie, że Jacek Marcin
    właśnie chce zmienić kanał.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2024-09-04 10:47:19
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 4.09.2024 o 08:56, Marek pisze:

    > Tak bo po stronie feedera siedzi wróżka i wie, że Jacek Marcin właśnie
    > chce zmienić kanał.

    Nie na tym trik polega:
    Trik polega na tym, że jak zmieniasz kanał (i wiadomo już na jaki), to
    przesłanie ostatniej ramki wiodącej trwa mrugnięcie oka, a na kolejną
    ramkę wiodącą czekałbyś 1-2s.

  • 4. Data: 2024-09-04 11:54:46
    Temat: Reklamujesz polsatowskie goooowno?
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 5. Data: 2024-09-05 19:06:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Sep 2024 23:56:33 +0200, Jacek Marcin Jaworski napisał(a):

    > Ja jestem nękany przez tajną policję która zmusza mnie do leczenia
    > psychiatrycznego (pierdolą mi tu o schizofrenii),

    No przecież jesteś schizofrenikiem. Dość przeczytać jeden twój tekst.
    --
    Jacek
    I hate haters.