  • Data: 2009-04-23 21:12:26
    Temat: Re: Jak działa magnetowid Video8
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Teoretycznie 704 punkty.

    I z taką rozdzielczością nagrywa obraz moja nagrywarka DVD (576x704 50i)

    Jednak w rzeczywistości jest to bardziej problematyczna kwestia. Bo co
    do sygnału cz.-b., to OK, ale jeśli na ten sygnał nałoży się
    chrominancja i to w dodatku będzie wyświetlany wzorek taki, że
    chrominancja stanie się wysoce uciążliwa dla luminancji, to efektywna
    rozdzielczość spadnie radykalnie.