  • 61. Data: 2010-11-18 21:47:53
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ic3tsp$1rcd$1@news.mm.pl Fantom
    <s...@s...poczta.onet.pl> pisze:

    > No to zycze Ci, aby Cie ktos na tej dwupasmowce stuknal jadac te 80 km/h
    > na tym przejsciu dla pieszych od szpitala (choc nie wiem czy jest tam
    > tez psychiatryk z ktorego moglbys wychodzic)
    Ehh, gościu, następny jesteś co jeszcze się nie połapał że ze znanym debilem
    newsowym gada...

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2010-11-18 21:49:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ce57ce8$0$20991$65785112@news.neostrada.pl to
    <t...@a...xyz> pisze:

    > Ja w ogóle uważam, ze wszystkich łamiących przepisy, w szczególności
    > ograniczenia prędkości, powinno się kierować na obserwację
    > psychiatryczną.
    Ale tam się spotkasz z Kałwalinem...

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2010-11-18 21:52:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 21:49:41 +0100, Jotte napisał(a):

    > Ale tam się spotkasz z Kałwalinem...

    to się polubią, są do siebie podobni...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 64. Data: 2010-11-18 22:14:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Ehh, gościu, następny jesteś co jeszcze się nie połapał że ze znanym
    > debilem newsowym gada...

    Dzieki za info - nie mialem jeszcze z nim stycznosci.

    Fantom

  • 65. Data: 2010-11-18 22:19:47
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 20:27:13 +0100, Mario <c...@o...pl> said:

    > Odpowiem tak jak mawiają światłomaniacy:
    > skoro można uratować choć jedno życie ludzkie to WARTO.

    Proponowanie, by piesi (ok. 75 kg), w ich własnym interesie nie szli na
    czołówkę z samochodem (~tona z okładem) będzie nie na miejscu?

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2010-11-18 22:20:26
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 20:04:29 +0100, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > Ubierz garnitur

    W co?

    --
    Bydlę

  • 67. Data: 2010-11-18 22:22:44
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > ale uważam że zaiwanianie rowerem przy temp około 5C w opadach deszczu,
    > obok pojazdów ochlapujących wodą z kałuż nie należy do
    > najprzyjemniejszych, po takiej podróży umywalka może słabo "dać radę" .

    przyjęto na wstępie założenie, że WSZYSCY jeżdżą rowerami - samochody są
    zakazane... wtedy te "pojazdy" już nie pochlapią
    ;)

  • 68. Data: 2010-11-18 22:26:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 22:20, Bydlę pisze:

    > W co?

    Tak wiem, zorientowałem się po wysłaniu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 69. Data: 2010-11-18 22:43:02
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 18.11.2010 20:28, Lewis wrote:

    > Ba niektórzy władcy nawet zakazywali mycia się, ale to było trochę
    > więcej lat wstecz niż 100;) Nie byli może brudni tak jak potrafią być
    > dziś aczkolwiek i nie byli nadzwyczaj czyści ale uważam że zaiwanianie
    > rowerem przy temp około 5C w opadach deszczu, obok pojazdów
    > ochlapujących wodą z kałuż nie należy do najprzyjemniejszych, po takiej
    > podróży umywalka może słabo "dać radę" .

    Pozwolę sobie tylko wtrącić, abstrahując od teorii powyżej w tym wątku
    (: , że to się naprawdę tylko tak wydaje.
    1. Na 18km przez środek Warszawy w czasie deszczu przez ostatnie 5 lat
    ochlapany byłem może kilka razy, głównym czynnikiem chlapiącym jest
    substancja dumnie określana "błotem pośniegowym", a jej znalezienie się
    na ubiorze jest w efektem ignorancji ze strony innych uczestników ruchu
    drogowego (np. wymijanie czy wyprzedzanie <1m z powiązanym z tym
    najazdem na breję ułożoną na środku jezdni lub po środku pasa).
    Wynika to m. in. z faktu, iż opad czegokolwiek powoduje dość mocną
    redukcję prędkości statystycznego uczestnika ruchu drogowego, a tym
    samym zagrożenia ochlapaniem. Mokra nawierzchnia zachęca również do dróg
    rowerowych* nawet jeśli ich nawierzchnia zwykle jest odstręczająca.
    2. Matura ('05) obfitowała deszczem, a garnitur miałem na sobie jadąc na
    nią (12km). Garnitur wymięka przy >=298K (25st.C), poniżej jest to co
    najwyżej kwestia dobrania nieco mniejszych v_max i a_max (całkowity czas
    przejazdu <=110% średniej w "cywilu").
    3. Podobnie, choć już w zimie przy lekkim śniegu dojeżdżając na egzaminy,
    4. Brakło mi również niechcianych zapachów zwanych potem, wyniki moich
    pomiarów konsultowałem z przedstawicielkami płci odmiennej (:

    Koniec off-topic (: Nikogo nie planowałem przekonywać do tego, żeby
    "porzucił swojego trującego blachosmroda", a jedynie chciałem niejako
    przekazać moje spostrzeżenia korygujące IMHO zbyt negatywną wizję roweru
    jako codziennego środka lokomocji.

    --
    *- na co dzień nie jeżdżę po jezdni tam, gdzie są obecne - po prostu
    tam, gdzie droga oznaczona C-13 lub C-13/16 jest wyrobem

  • 70. Data: 2010-11-18 23:21:03
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-18 22:26:15 +0100, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

    > Tak wiem, zorientowałem się po wysłaniu.

    :-)))

    --
    Bydlę