  • 51. Data: 2010-11-18 20:51:55
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ic3vsf$ltk$2@news.onet.pl...

    > Wiesz ile jest śmiertelnie szkodliwych zanieczyszczeń w powietrzu? Masz
    > już kupioną maskę MP5? ;)

    Dalej nie wierzę, że on sobie jaj nie robi.
    Nie ma tak głupich ludzi, którzy potrafią pisać.
    Niestety, nie przeczytam jeśli za kilka dni przyzna, że tak właśnie było,
    więc w razie czego proszę o info. ;-)

  • 52. Data: 2010-11-18 20:54:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Masz
    > już kupioną maskę MP5? ;)

    O! Nie wiedziałem o tym! Gdzie można ją nabyć? Czy ta maska posiada atest
    Unii Europejskiej?

    --
    ignorance is bliss

  • 53. Data: 2010-11-18 20:55:31
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2010 20:39:27 +0100, Lewis napisał(a):

    > Tak 70km/h na dwupasmówce to normalnie powinno być karane
    > natychmiastowym rozstrzelaniem ;D

    A 2x szybciej niż dopuszczalna, albo przekroczenie o 40 km/h?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 54. Data: 2010-11-18 20:56:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Tak 70km/h na dwupasmówce to normalnie powinno być karane
    > natychmiastowym rozstrzelaniem ;D

    I przepadkiem całego majątku (w szczególności samochodu) na rzecz Skarbu
    Państwa.

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2010-11-18 20:59:07
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Rozumiem.
    > Czyli jednak musisz trafić do wora z resztą skretyniałych kapeluszników.
    > Śmierdźcie sobie do woli, ale wyłącznie we własnym towarzystwie.
    > PLONK

    No wlasnie. Widac kto rzadzi na grupie. Wspolczuje. Mnie tez splonkuj, bo
    nie podzielam Twojego zdania, ze piratowanie jest ok. Jedyne co takich ak Ty
    moze nauczyc, to kalectow spowodowane przez innego pirata, albo przez samego
    siebie.

    Fantom

  • 56. Data: 2010-11-18 20:59:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:51, Cavallino pisze:

    > Dalej nie wierzę, że on sobie jaj nie robi.
    > Nie ma tak głupich ludzi, którzy potrafią pisać.
    > Niestety, nie przeczytam jeśli za kilka dni przyzna, że tak właśnie
    > było, więc w razie czego proszę o info. ;-)

    Sądzę że robi, ale z rowerem to szedł poważnie w zaparte ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 57. Data: 2010-11-18 21:00:06
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 18.11.2010 19:37, to pisze:
    > begin Lewis

    > A wiesz, że pieszy podczas wypadku przy 40 km/h ma większe szanse
    > przeżycia niż przy 70 km/h? Co prawda żadnego tam być nie powinno, ale co
    > gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    Nie zartuj tak sobie ... Zobacz co jest w Dublinie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 58. Data: 2010-11-18 21:02:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:55, MadMan pisze:

    > A 2x szybciej niż dopuszczalna, albo przekroczenie o 40 km/h?

    No nijak nie wychodzi mi organicznie do 40 i jazda 70 to ani 2x ani +40.
    I nie wiadomo czy pod znakiem nie było tabliczki "dotyczy pojazdów
    ciężarowych w godzinach od 23-6" ;)

  • 59. Data: 2010-11-18 21:05:37
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > 2 pasy i ograniczenie do 40? Noo miód malina normalnie... ;/

    A jaki to ma zwiazek ? Jak nie widzisz warunkow w tym miejscu to sie nie
    wypowiadaj.
    Mozesz mi pokazac tak mocne ograniczenie ktore stoi naprawde bez sensu i w
    tym miejscu powinno byc np 70 wg Ciebie ?

    Tak tylko jeszcze raz o samym miejscu : sa tam dwa pasy ruchu, konczas sie
    z 50-100 m dalej. Jeden jedzie w lewo na krzyzowce. Drugi prosto i jest
    zwezenie. Do tego wjezdza w tym miejscu na droge tramwaj. Jest przejscie dla
    pieszych, szpital, niedaleko szkola, i np instytucje typu PFRON itp
    obslugujace niepelnosprawnych. w prawo zjazdy do bram z firmami. W tym
    miejscu znak 50 to jest duzy maks jaki mozna dac.

    Fantom

  • 60. Data: 2010-11-18 21:43:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4ce576c8$0$22815$65785112@news.neostrada.pl to
    <t...@a...xyz> pisze:

    > rower to przecież wygodniejszy i szybszy środek transportu w
    > mieście niż samochód. A także bardziej ekologiczny, zdrowszy, tańszy.
    Skąd to ludziom takie głupoty przychodzą do głowy...?

    --
    Jotte