  • 41. Data: 2010-11-18 20:35:55
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 19:25:43 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    i Prius nie zabija?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2010-11-18 20:36:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 19:31:22 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    popracuj nad kondycją :)

  • 43. Data: 2010-11-18 20:36:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin MadMan

    > Wiem i gorąco kibicuje temu świetnemu pomysłowi. Ja już od dawna nie
    > przekraczam 30 km/h jeżdżąc po mieście.

    A ja cały czas byłem przekonany, że to co wypisujesz w tym wątku to ironia.
    Straciłem do Ciebie cały szacunek, jeśli jest inaczej.

  • 44. Data: 2010-11-18 20:37:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Masz co do tego wątpliwości?

    Kwestia definicji smrodu. Można ją zmienić. Szukacie sztucznych
    problemów, które mają niby uzasadnić Waszą piracką jazdę.

    --
    ignorance is bliss

  • 45. Data: 2010-11-18 20:38:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Kwestia definicji smrodu. Można ją zmienić. Szukacie sztucznych
    > problemów, które mają niby uzasadnić Waszą piracką jazdę.

    Rozumiem.
    Czyli jednak musisz trafić do wora z resztą skretyniałych kapeluszników.
    Śmierdźcie sobie do woli, ale wyłącznie we własnym towarzystwie.
    PLONK

  • 46. Data: 2010-11-18 20:39:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > i Prius nie zabija?

    Prius jest OK. Został przecież namaszczony przez Unię Europejską i władzę
    stanu Kalifornia.

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2010-11-18 20:39:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:37, to pisze:
    > begin Cavallino

    > Kwestia definicji smrodu. Można ją zmienić. Szukacie sztucznych
    > problemów, które mają niby uzasadnić Waszą piracką jazdę.

    Tak 70km/h na dwupasmówce to normalnie powinno być karane
    natychmiastowym rozstrzelaniem ;D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 48. Data: 2010-11-18 20:45:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A ja cały czas byłem przekonany, że to co wypisujesz w tym wątku to
    > ironia. Straciłem do Ciebie cały szacunek, jeśli jest inaczej.

    Po prostu dorosłem. Przeczytałem dyrektywy Unii Europejskiej, nabyłem
    ekologiczną Toyotę Prius. W mieście staram się nie przekraczać 30 km/h, a
    po za nim 50 km/h. Czy wiesz, ze według Szwedzkich naukowców są to
    optymalne prędkości?

    --
    ignorance is bliss

  • 49. Data: 2010-11-18 20:47:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:45, to pisze:
> [...]
    > ekologiczną Toyotę Prius. W mieście staram się nie przekraczać 30 km/h, a
    > po za nim 50 km/h. Czy wiesz, ze według Szwedzkich naukowców są to

    Wiesz ile jest śmiertelnie szkodliwych zanieczyszczeń w powietrzu? Masz
    już kupioną maskę MP5? ;)

  • 50. Data: 2010-11-18 20:49:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 19:39:00 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Prius jest OK. Został przecież namaszczony przez Unię Europejską i
    > władzę stanu Kalifornia.

    jak dorośniesz i kupisz sobie coś więcej niż plakat z priusem to pogadamy