  • 31. Data: 2010-11-18 20:25:43
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > A czy wiesz że przy 0km/h pieszy ma 100% szans na przeżycie ?

    Wiem i dlatego jestem zdania, że w miastach należy generalnie dążyć do
    wprowadzenia całkowitego zakazu ruchu samochodów (oprócz ekologicznej
    Toyoty Prius), bo przecież istnieją rowery, które są bardziej adekwatnym
    środkiem transportu w mieście.

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-11-18 20:27:13
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 19:38, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 18:37:22 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > nie żałujmy sobie. W końcu mozna przywrócić Red Flag Act.

    Odpowiem tak jak mawiają światłomaniacy:
    skoro można uratować choć jedno życie ludzkie to WARTO.

    pozdrawiam
    mario

  • 33. Data: 2010-11-18 20:28:14
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:20, to pisze:
    > begin Lewis

    > Twierdzisz, ze 100 lat temu wszyscy byli brudni?

    Ba niektórzy władcy nawet zakazywali mycia się, ale to było trochę
    więcej lat wstecz niż 100;) Nie byli może brudni tak jak potrafią być
    dziś aczkolwiek i nie byli nadzwyczaj czyści ale uważam że zaiwanianie
    rowerem przy temp około 5C w opadach deszczu, obok pojazdów
    ochlapujących wodą z kałuż nie należy do najprzyjemniejszych, po takiej
    podróży umywalka może słabo "dać radę" .

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 34. Data: 2010-11-18 20:28:20
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 20:08, to pisze:
    > begin Lewis

    > Co za problem włożyć plecaczka pod pelerynkę? Potem w pracy szybki
    > prysznic i gotowe.

    Nie każdy pracuje jako robol, gdzie ma prysznic ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 35. Data: 2010-11-18 20:29:27
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 20:25, to pisze:
> [...]
    > wprowadzenia całkowitego zakazu ruchu samochodów (oprócz ekologicznej
    > Toyoty Prius), bo przecież istnieją rowery, które są bardziej adekwatnym

    nie wiem co palisz ale daj mi na priva namiar :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 36. Data: 2010-11-18 20:31:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > Może się zdziwisz ale to już jest robione i w wielu miastach nawet
    > zrobione.

    Wiem i gorąco kibicuje temu świetnemu pomysłowi. Ja już od dawna nie
    przekraczam 30 km/h jeżdżąc po mieście.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-11-18 20:33:56
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Thu, 18 Nov 2010 19:22:12 +0100, Fantom wrote:

    > No to to lipa jest. To na drogach z wiecej niz jednym pasem ruchu pelno
    > piratow mija fotoradary bez zadnej kary. A tam gdzie jechalem byla 40 w
    > miescie - gosciu jak nic mial 70-80

    2 pasy i ograniczenie do 40? Noo miód malina normalnie... ;/

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 39. Data: 2010-11-18 20:35:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 19:20:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Lewis

    > Twierdzisz, ze 100 lat temu wszyscy byli brudni?

    według dzisiejszych standardów straszliwie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2010-11-18 20:35:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał Grzelak

    > 2 pasy i ograniczenie do 40? Noo miód malina normalnie... ;/

    Niebezpieczeństwo czyha wszędzie.

    --
    ignorance is bliss

  • 40. Data: 2010-11-18 20:35:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Lewis

    > Twierdzisz, ze 100 lat temu wszyscy byli brudni?

    Masz co do tego wątpliwości?