  • 21. Data: 2010-11-18 20:12:48
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:08, to pisze:
    > begin Lewis

    > Co za problem włożyć plecaczka pod pelerynkę? Potem w pracy szybki
    > prysznic i gotowe. Co za różnica czy bierzesz prysznic w domu czy w pracy?

    Nie każdy ma prysznic w pracy...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 22. Data: 2010-11-18 20:14:56
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    > Ubierz garnitur i pędź do pracy ;)

    >Co za problem włożyć plecaczka pod pelerynkę? Potem w pracy szybki
    >prysznic i gotowe. Co za różnica czy bierzesz prysznic w domu czy w pracy?

    Żadna. W jedynie dostępnej umywalce..

  • 23. Data: 2010-11-18 20:16:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Nie każdy ma prysznic w pracy...

    Można się umyć w umywalce. Jaki problem?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-11-18 20:17:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Sahim

    > Żadna. W jedynie dostępnej umywalce..

    Kiedyś ludzie nie mieli w domu bieżącej wody i sobie radzili. To co,
    teraz sobie w umywalce nie poradzisz?

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-11-18 20:19:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to zycze Ci, aby Cie ktos na tej dwupasmowce stuknal jadac te 80 km/h
    > na tym przejsciu dla pieszych od szpitala (choc nie wiem czy jest tam tez
    > psychiatryk z ktorego moglbys wychodzic)

    Nie mam zamiaru Cię odwiedzać.
    PLONK chamski kapeluszu.

  • 26. Data: 2010-11-18 20:19:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:17, to pisze:
    > begin Sahim

    > Kiedyś ludzie nie mieli w domu bieżącej wody i sobie radzili. To co,
    > teraz sobie w umywalce nie poradzisz?

    Chciałbyś żeby obsługiwał Ciebie jakiś niespełna domyty i pachnący
    świeżym potem człowiek?

  • 27. Data: 2010-11-18 20:20:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Chciałbyś żeby obsługiwał Ciebie jakiś niespełna domyty i pachnący
    > świeżym potem człowiek?

    Twierdzisz, ze 100 lat temu wszyscy byli brudni?

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-11-18 20:22:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fantom

    > No to zycze Ci, aby Cie ktos na tej dwupasmowce stuknal jadac te 80 km/h
    > na tym przejsciu dla pieszych od szpitala (choc nie wiem czy jest tam
    > tez psychiatryk z ktorego moglbys wychodzic)

    Ja w ogóle uważam, ze wszystkich łamiących przepisy, w szczególności
    ograniczenia prędkości, powinno się kierować na obserwację
    psychiatryczną. Dość tych swawoli drogowych morderców jeżdżących 80 km/h
    na dwupasmówce koło szpitala!

    --
    ignorance is bliss

  • 29. Data: 2010-11-18 20:22:54
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-18 19:37, to pisze:
    > begin Lewis

    > A wiesz, że pieszy podczas wypadku przy 40 km/h ma większe szanse
    > przeżycia niż przy 70 km/h? Co prawda żadnego tam być nie powinno, ale co
    > gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    A czy wiesz że przy 0km/h pieszy ma 100% szans na przeżycie ?

    Pozdrawiam !

  • 30. Data: 2010-11-18 20:25:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 18 Nov 2010 18:37:22 GMT, to napisał(a):

    > Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    Może się zdziwisz ale to już jest robione i w wielu miastach nawet
    zrobione.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138