  • 11. Data: 2010-11-18 19:57:43
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 19:56, to pisze:
    > begin Kriso

    > Pełna zgoda, rower to przecież wygodniejszy i szybszy środek transportu w
    > mieście niż samochód. A także bardziej ekologiczny, zdrowszy, tańszy.

    Zwłaszcza przy obecnej aurze ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 12. Data: 2010-11-18 20:00:19
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Dwa pasy ruchu ograniczenie do 40 bo pewnie niedawno był jakiś remont i
    > jazda 70km/h to faktycznie wykroczenie że ho ho...

    Nie. Jest tam to na stale. Jest tam newralgiczne skrzyzowanie, zwezenie do
    jednego pasa, przejscie dla pieszych kolo szpitala.

    Fantom

  • 13. Data: 2010-11-18 20:00:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Zwłaszcza przy obecnej aurze ;)

    Porównaj koszt zakupu pelerynki z ceną swojej puszki!

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-11-18 20:04:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 20:00, to pisze:
    > begin Lewis

    > Porównaj koszt zakupu pelerynki z ceną swojej puszki!

    Ubierz garnitur i pędź do pracy ;)

  • 15. Data: 2010-11-18 20:08:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Ubierz garnitur i pędź do pracy ;)

    Co za problem włożyć plecaczka pod pelerynkę? Potem w pracy szybki
    prysznic i gotowe. Co za różnica czy bierzesz prysznic w domu czy w pracy?

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-18 20:09:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to to lipa jest. To na drogach z wiecej niz jednym pasem ruchu pelno
    > piratow mija fotoradary bez zadnej kary. A tam gdzie jechalem byla 40 w
    > miescie - gosciu jak nic mial 70-80

    Na dwupasmówce 70?
    No coś strasznego normalnie.
    Powinni ukamieniować go pirata jednego.

    P.S.
    Lecz się.
    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

  • 17. Data: 2010-11-18 20:09:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fantom

    > Nie. Jest tam to na stale. Jest tam newralgiczne skrzyzowanie, zwezenie
    > do jednego pasa, przejscie dla pieszych kolo szpitala.

    Dokładnie. Nawet 40 km/h to zbyt dużo w tak niebezpiecznym miejscu.

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2010-11-18 20:10:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Kriso

    > Pełna zgoda, rower to przecież wygodniejszy i szybszy środek transportu w
    > mieście niż samochód.

    Ale też może krzywdę zrobić.
    Też zakazać.
    Z buta niech wszyscy łażą.
    A jak ktoś będzie chciał pobiec, to kara chłosty.

  • 19. Data: 2010-11-18 20:11:33
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Na dwupasmówce 70?
> [...]

    No to zycze Ci, aby Cie ktos na tej dwupasmowce stuknal jadac te 80 km/h na
    tym przejsciu dla pieszych od szpitala (choc nie wiem czy jest tam tez
    psychiatryk z ktorego moglbys wychodzic)

    Fantom

  • 20. Data: 2010-11-18 20:11:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ale też może krzywdę zrobić.
    > Też zakazać.
    > Z buta niech wszyscy łażą.
    > A jak ktoś będzie chciał pobiec, to kara chłosty.

    Albo niech nie chodzą. Po co mają chodzić? Jeszcze się potkną i
    przewrócą. Niech w domu siedzą. Albo w kołchozach. Po kołchozach niech se
    łażą.

    --
    ignorance is bliss