  • 131. Data: 2010-11-22 01:25:50
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Sądzę, że szwedzcy eksperci znają znaczenie słowa 'eksploatacaja' i mają
    > rację twierdząc, że jest ona mniej szkodliwa dla środowiska.
    >
    > Zaś ja zauważam, że choć sama eksploatacja jest tańsza, to całkowity
    > koszt jest wyższy.

    Skąd wiesz w jaki sposób szwedzcy naukowcy definiują eksploatację i czy
    ich definicja jest zbieżna z Twoją?

    --
    ignorance is bliss

  • 132. Data: 2010-11-22 12:36:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    The_EaGle wrote:

    > To jak taki tir jedzie z Koziej Wólki do Dolej Wólki to na jakie tory
    > proponujesz mu wjechać?
    > Chcesz aby paczka docierała w 24h czy 5 dni koleją?

    Niektórych to nawet jakby ironia w d... kopnęła to jej nie zauważą :)

    pzdr
    \SK

  • 133. Data: 2010-11-22 12:40:22
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Rozumiem.
    > Czyli jednak musisz trafić do wora z resztą skretyniałych kapeluszników.
    > Śmierdźcie sobie do woli, ale wyłącznie we własnym towarzystwie.
    > PLONK

    Jakby Cię ironia w d... kopnęła to też być nie zauważył?

    :)

    pzdr
    \SK

  • 134. Data: 2010-11-22 12:41:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jakby Cię ironia w d... kopnęła to też być nie zauważył?

    Już dobra, dobra, takiej dawki ironii nigdy nie spotkałem, to się człowiek
    pogubił.
    Ale że mi coś nie grało, to już dawno się poprawiłem.

  • 135. Data: 2010-11-22 12:49:26
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:
    > Niestety, nie przeczytam jeśli za kilka dni przyzna, że tak właśnie
    > było, więc w razie czego proszę o info. ;-)

    Zmiękł. Dał ";-)"

    pzdr
    \SK

  • 136. Data: 2010-11-22 12:53:37
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Fantom wrote:

    > No tu jest jedna roznica : dwa pasy ruchu i odzielone jezdnie. No i
    > dzieki temu nie ma wciskania sie na trzeciego i czolowek. I tylko
    > dlatego expresowki i autostrady sa bezpieczniejsze.
    > A ten czarny punkcik na 3 jest napawde na drodze prostej jak strzala, z
    > super asfaltem, zadnych lukow, asfaltowe pobocza itd. Ale to sie jedzie
    > nad morze - turysci sie spiesza i sa efekty.

    No więc gdzie to jest?

    \SK

  • 137. Data: 2010-11-22 14:31:04
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-22 12:36, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Niektórych to nawet jakby ironia w d... kopnęła to jej nie zauważą :)

    Sorry ale nie zauważyłem zmian w mimice...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 138. Data: 2010-11-22 14:35:04
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-20 19:21, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 18:16:29 +0100 osobnik zwany The_EaGle
    > wystukał:

    > wystarczy modalohr
    > http://www.modalohr.com/pl.htm

    Nie problem w wagonach a średniej prędkości pociągów towarowych w
    Polsce, zdaje się coś koło 30km/h. Tiry na tory to slogan równie bez
    sensu co wiatraki zamiast elektrowni atomowej... Mniej więcej taki sam
    poziom argumentacji.
    ALe to juz offtopic...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 139. Data: 2010-11-22 15:30:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 22 Nov 2010 14:35:04 +0100 osobnik zwany The_EaGle
    wystukał:

    > Nie problem w wagonach

    trochę tak bo terminal do obsługi tego to raptem bocznica z paroma
    betonowymi najazdami. Koszt i czas budowy prawie żaden.

    a średniej prędkości pociągów towarowych w
    > Polsce, zdaje się coś koło 30km/h.

    a to już racja

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 140. Data: 2010-11-22 19:52:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 22 Nov 2010 00:25:50 GMT, to napisał(a):

    > Skąd wiesz w jaki sposób szwedzcy naukowcy definiują eksploatację i czy
    > ich definicja jest zbieżna z Twoją?

    Słowo 'eksploatacja' jest wystarczająco zdefiniowane leksykalnie.

    --