  • 121. Data: 2010-11-20 17:27:52
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Natomiast nie powiedzieli jak wygląda koszt środowiskowy produkcji tegoż
    > samochodu.

    Wiesz lepiej od szwedzkich naukowców co powiedzieli i co zbadali?

    --
    ignorance is bliss

  • 122. Data: 2010-11-20 17:28:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin The_EaGle

    > To jak taki tir jedzie z Koziej Wólki do Dolej Wólki to na jakie tory
    > proponujesz mu wjechać?

    Jak nie umie, to niech wcale nie jedzie.

    > Chcesz aby paczka docierała w 24h czy 5 dni koleją?

    Może dotrzeć i w 24 h. Wystarczy chcieć. A chcieć to móc!

    --
    ignorance is bliss

  • 123. Data: 2010-11-20 17:31:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Ależ o czym dyskutować. Oni mają rację - eksploatacja Priusa w porównaniu
    > do klasycznego samochodu mniej obciąża środowisko. Tyle własnie oni
    > powiedzieli.

    Eksploatacja pod kątem tylko i wyłącznie emisji szkodliwych związków,
    wynikającej ze spalania benzyny.

    > Natomiast nie powiedzieli jak wygląda koszt środowiskowy produkcji tegoż
    > samochodu.

    Nie tylko produkcji, ale i eksploatacji w dłuższym okresie czasu i
    przebiegu. Po 100 tysiącach, akumulatory są do wymiany. Trzeba je
    zutylizować, a do auta wstawić nowe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 124. Data: 2010-11-20 18:16:29
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-20 17:28, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Jak nie umie, to niech wcale nie jedzie.

    Umie i jedzie...

    > Może dotrzeć i w 24 h. Wystarczy chcieć. A chcieć to móc!

    Nooo można w Polsce uruchomić towarowe TGV...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 125. Data: 2010-11-20 19:21:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 20 Nov 2010 18:16:29 +0100 osobnik zwany The_EaGle
    wystukał:

    wystarczy modalohr
    http://www.modalohr.com/pl.htm

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 126. Data: 2010-11-20 19:41:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > FYI: 'to' testuje, ile postów bez uśmieszka można w dzisiejszych czasach
    > wysłać
    > i jakie absurdy w nich napisać, zanim dorośli (chyba ?) rozmówcy zajarzą
    > ironię.

    Ano właśnie. Widać teraz jak wiele osób nie potrafi skojarzyć poglądów z
    poszczególnymi nickami. Można napisać dowolne bzdury, 180stopni
    sprzeczne z przekonaniami a ludziska i tak połkną je jak pelikany rybki.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 127. Data: 2010-11-21 01:48:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 20 Nov 2010 16:27:52 GMT, to napisał(a):

    > Wiesz lepiej od szwedzkich naukowców co powiedzieli i co zbadali?

    Naprawdę potrafię czytać. Skoro piszą, że eksploatacja, to eksploatacja.
    Nie pieprzenie trolla.

    --
    ___________ (R)

  • 128. Data: 2010-11-21 16:26:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Naprawdę potrafię czytać. Skoro piszą, że eksploatacja, to eksploatacja.

    Eksploatację można definiować wielorako. Ale oczywiście szwedzcy naukowcy
    są głupi, rację mają tylko wielcy eksperci z PMS. Żałosne!

    --
    ignorance is bliss

  • 129. Data: 2010-11-21 17:24:36
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > wystarczy modalohr
    > http://www.modalohr.com/pl.htm

    Za cztery lata jakąś tam nitkę do Polski narysowali na tym filmiku.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 130. Data: 2010-11-21 19:25:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 21 Nov 2010 15:26:01 GMT, to napisał(a):

    > Eksploatację można definiować wielorako. Ale oczywiście szwedzcy naukowcy
    > są głupi, rację mają tylko wielcy eksperci z PMS. Żałosne!

    Sądzę, że szwedzcy eksperci znają znaczenie słowa 'eksploatacaja' i mają
    rację twierdząc, że jest ona mniej szkodliwa dla środowiska.

    Zaś ja zauważam, że choć sama eksploatacja jest tańsza, to całkowity koszt
    jest wyższy.

    --