  • 91. Data: 2010-11-19 12:18:55
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-18 20:49, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 19:39:00 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > jak dorośniesz i kupisz sobie coś więcej niż plakat z priusem to pogadamy

    FYI: 'to' testuje, ile postów bez uśmieszka można w dzisiejszych czasach wysłać
    i jakie absurdy w nich napisać, zanim dorośli (chyba ?) rozmówcy zajarzą ironię.

  • 92. Data: 2010-11-19 12:36:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:ic3uob$jgn$3@news.onet.pl...

    > Nie każdy pracuje jako robol, gdzie ma prysznic ;-)

    Biedni holendrzy, musza smierdziec niemilosiernie. Chyba, ze to narod
    roboli.

    Pozdrwiam
    Kamil

  • 93. Data: 2010-11-19 12:38:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ic5mf0$iv$1@news2.ipartners.pl...

    > FYI: 'to' testuje, ile postów bez uśmieszka można w dzisiejszych czasach
    > wysłać
    > i jakie absurdy w nich napisać, zanim dorośli (chyba ?) rozmówcy zajarzą
    > ironię.

    No ja już sam nie wiem.
    Przyznał się już do tego?

  • 94. Data: 2010-11-19 13:03:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Fri, 19 Nov 2010 08:19:04 +0100, Elias wrote:

    > Koło mnie są 3 pasy, 50 km/h i niejeden czarny punkt wymięka ze swoimi
    > statystykami.

    Kolo mnie tez sa 2 pasy + ograniczenie do 40, ktore pojawilo sie po tym,
    jak ludzie zaczeli wchodzic na przejscie zza wszystko zaslaniajacych
    barierek, ktore to zostaly postawione na pasie zieleni zeby ci wlasnie
    ludzie nie przechodzili na dziko.

    Efekt - jest gorzej niz bylo. Nic nie widac a i juz pare razy kogos
    'zdjeli' na tym genialnym przejsciu.

    Na tej samej ulicy dostawili swiatla na 2 skrzyzowaniach zeby 'bylo
    bezpieczniej'. Odkad swiatla sie pojawily, na przejsciu dla pieszych za
    drugimi swiatlami byly juz przynajmniej 2 wypadki smiertelne z udzialem
    pieszego (+ jakies dachowanie autem), bo ludzie zdaja sie nie zauwazac ze
    na tym przejsciu nie ma swiatel i ida na pewniaka.
    Do tego doszlo przebiegnie na czerwonym 'bo autobus ucieknie'.

    Nawet juz nie bede wspominal o tym, ze predkosc przejazdu sie podniosla, bo
    swiatla ustawione sa tak, ze przy 50km/h stoi sie na jednych i drugich.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 95. Data: 2010-11-19 13:05:06
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 08:19:04 +0100, Elias <e...@n...pl> said:

    > Koło mnie są 3 pasy, 50 km/h i niejeden czarny punkt wymięka ze swoimi
    > statystykami.

    Czarny punkt to znak, że droga jest źle zbudowana. Np. parking z
    wjazdem umiejscowiony za górką i zakrętem.
    Na drodze, na której nie ma prawa być czegoś takiego, bo to krajowa jedynka.

    (pomijając fakt, że _zawsze_ da się wskazać miejsce z większą liczbą
    wypadków, niż inne miejsca)

    --
    Bydlę

  • 96. Data: 2010-11-19 13:39:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-19 11:33, Lewis pisze:

    > Nie. Ale jak sądzisz lepiej będziesz wyglądać jadąc autem nie ważne czy
    > to +30 czy -30, czy jadąc rowerem gdzie latem się spocisz jak owca a
    > zimą zamarzniesz.

    Ale tak samo spoci się osoba idąca piechotą, czy jadąca autobusem. Osoba
    stojąca w korku w aucie bez klimy również spoci się jak owca.

    Sporo czasu dojeżdżałem do pracy rowerem i nie pociłem się, być może nie
    mam tak fatalnej kondycji, że minimalny wysiłek powoduje jakieś skrajne
    reakcje organizmu.

    A.

  • 97. Data: 2010-11-19 13:42:51
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-19 12:36, kamil pisze:

    > Biedni holendrzy, musza smierdziec niemilosiernie. Chyba, ze to narod
    > roboli.

    Niemcy, Francuzi, Włosi itp. również. Dobrze, że Polacy to fani
    czystości, a smród np. w autobusach komunikacji miejskiej generują
    brudni turyści.

    A.

  • 98. Data: 2010-11-19 14:00:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w
    > W sposob o jakim piszesz dziala wideodetekcja. Tymczasem gros
    > fotorejestratorow (praktycznie wszystkie stosowane w PL) sklada
    > sie
    > normalnie z modulu dopplerowskiego i modulu foto. Np. Zurad do
    > swoich
    > urzadzen pakuje po prostu kawal lustrzanki Nikona.

    Niby naturalne rozwiazanie .. ale jak przenosza dane z radaru na
    zdjecie ?

    J.

  • 99. Data: 2010-11-19 14:41:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-19, Czarek Daniluk <c...@n...com> wrote:

    > Eeeee chodziło o prędkość samochodu ;)

    Samochód na parkingu :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 100. Data: 2010-11-19 14:52:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-19 12:38, Cavallino pisze:

    > No ja już sam nie wiem.
    > Przyznał się już do tego?

    A gdy opowiesz w towarzystwie dowcip, a nikt się jakoś nie śmieje, to nie odczuwasz
    pewnej żenady tłumacząc, że to był dowcip? No to się nie dziw, że ma opory ;)