  • 1. Data: 2010-11-18 18:52:07
    Temat: Jak dziala fotoradar ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Tak sobie jechalem autkiem w miescie (dwa pasy ruchu) i lewa strona mnie
    ktos ostro wyprzedzil. A akurat w tym miejscu stla sobei "smietnik" - czyli
    fotoradar Strazy Miejskiej.
    I tak sie zastanowilem, jak to dziala ? Czy zdjecie jest od razu kadrowane
    na obiekcie przekraczajacym ustawiona predkosc, czy jest szerokokatne, a
    "winny" jest wybierany pozniej na jakiejs innej podstawie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-11-18 19:04:45
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 18:52:07 +0100 osobnik zwany Fantom
    wystukał:

> [...]
    > kadrowane na obiekcie przekraczajacym ustawiona predkosc, czy jest
    > szerokokatne, a "winny" jest wybierany pozniej na jakiejs innej

    generalnie jak na zdjęciu są dwa samochody to zdjecie do kosza bo nie
    można ustalić kto przekroczył. W supernowych FR podobno potrafi odróżnić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-11-18 19:22:12
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > generalnie jak na zdjęciu są dwa samochody to zdjecie do kosza bo nie
    > można ustalić kto przekroczył. W supernowych FR podobno potrafi odróżnić

    No to to lipa jest. To na drogach z wiecej niz jednym pasem ruchu pelno
    piratow mija fotoradary bez zadnej kary. A tam gdzie jechalem byla 40 w
    miescie - gosciu jak nic mial 70-80

    Fantom

  • 4. Data: 2010-11-18 19:30:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fantom

    > No to to lipa jest. To na drogach z wiecej niz jednym pasem ruchu pelno
    > piratow mija fotoradary bez zadnej kary. A tam gdzie jechalem byla 40 w
    > miescie - gosciu jak nic mial 70-80

    To straszne, powinni powiesić tego morderce na pobliskiej latarni.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-11-18 19:32:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-18 19:22, Fantom pisze:

    > No to to lipa jest. To na drogach z wiecej niz jednym pasem ruchu pelno
    > piratow mija fotoradary bez zadnej kary. A tam gdzie jechalem byla 40 w
    > miescie - gosciu jak nic mial 70-80
    >
    > Fantom

    Dwa pasy ruchu ograniczenie do 40 bo pewnie niedawno był jakiś remont i
    jazda 70km/h to faktycznie wykroczenie że ho ho...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 6. Data: 2010-11-18 19:37:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Dwa pasy ruchu ograniczenie do 40 bo pewnie niedawno był jakiś remont i
    > jazda 70km/h to faktycznie wykroczenie że ho ho...

    A wiesz, że pieszy podczas wypadku przy 40 km/h ma większe szanse
    przeżycia niż przy 70 km/h? Co prawda żadnego tam być nie powinno, ale co
    gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-18 19:38:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Nov 2010 18:37:22 +0000 osobnik zwany to wystukał:

> [...]
    > przeżycia niż przy 70 km/h? Co prawda żadnego tam być nie powinno, ale
    > co gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30

    nie żałujmy sobie. W końcu mozna przywrócić Red Flag Act.

  • 8. Data: 2010-11-18 19:39:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > nie żałujmy sobie. W końcu mozna przywrócić Red Flag Act.

    Dokładnie. A TIRY NA TORY!!!

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-11-18 19:41:21
    Od: "Kriso" <bit@kontoO_O.pl>

> [...]
    > gdy jakieś wejdzie? Obniżyć w miastach limit do 40 km/h! Albo do 30 km/h!

    Najlepiej zakazac jazdy samochodami, bedzie po problemie.

    kriso

  • 10. Data: 2010-11-18 19:56:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kriso

    > Najlepiej zakazac jazdy samochodami, bedzie po problemie.

    Pełna zgoda, rower to przecież wygodniejszy i szybszy środek transportu w
    mieście niż samochód. A także bardziej ekologiczny, zdrowszy, tańszy.

    --
    ignorance is bliss