  • Data: 2013-05-02 19:26:53
    Temat: Re: Jak działa debugger? ramki stosu
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtedy chyba byloby o wiele trudniej
    bo o ile asma dosyc latwo disasembluje
    sie w przod to gorzej z disasemblowaniem
    go w tyl - trzebaby napisac jakies
    bardziej skomplikowane algorytmy ktore
    pewie dalyby sie napisac i moze gwaratntowaly
    by nawet blisko 100% ppoprawnosc ale
    to cyba jednak juz dzialka nieco
    powazniejszej analizy

    wogole debugowanie na poziomie asma
    wydaje mi sie robota raczej dla crackerow
    a nie normalnych programistow

    mi wogole debugger nie wydaje sie niezbedny
    aczkolwiek pewnie czasem moze sie przydac
    (jest jeszcze rofiler potencjalnie ciekawe
    narzedzie ale nie zaznajomilem sie z zadnym
    w wiekszym stopniu - pamietam tylko tego z
    xcode)