  • 31. Data: 2012-02-02 12:17:06
    Temat: Re: Jak działa OC i dlaczego są różne stawki.
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > A Ty byś się nie wkurwiał jakbyś przez 20 lat jeżdżenia do kościoła nie
    > spowodował żadnej szkody a składke płacić musisz co rok na takich np.
    > megrimsów?

    Pewnie bym się wkurwiał. Wniosek prosty -- zakaz megrimsów!

  • 32. Data: 2012-02-02 12:19:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    On 02/01/2012 08:23 PM, ToMasz wrote:

    >To jaki sens jest wykupowania OC żeby partycypować w kosztach
    >odszkodowań?

    Taki zeby skladka byla nizsza.
    Taki, zeby za drobne stluczki, ktore sie "kazdemu" przydarzaja nie
    placic prowizji ubezpieczycielowi.

    Co prawda jak nad tym glebiej pomyslec to raczej nie ma sensu :-)

    J.

  • 33. Data: 2012-02-02 12:59:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/02/2012 12:19 PM, J.F wrote:

    > Taki zeby skladka byla nizsza.
    > Taki, zeby za drobne stluczki, ktore sie "kazdemu" przydarzaja nie
    > placic prowizji ubezpieczycielowi.
    >

    > Co prawda jak nad tym glebiej pomyslec to raczej nie ma sensu :-)

    Poszkodowany ma dostać kasę od razu a nie czekać aż ubezpieczony będzie
    miał
    z czego partycypować.

    Nawet gdyby ubezpieczyciel miał płacić a później wyciągać kasę od
    ubezpieczonego to napewno na to by nie poszli, bo z wielu nie było by co
    ściągać a właśnie tacy brali by ubezpieczenia z partycypacją.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-02-02 13:13:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup

    >Pewnie bym się wkurwiał. Wniosek prosty -- zakaz megrimsów!

    Ciekawe ile megrims placil za swoje 6.3 litra, i ile wplacil AC -
    pewnie wiecej niz kilku grupowiczow naraz :-)

    Z drugiej strony - ta jedna kolizja tez pewnie drogo kosztowala w
    naprawie, nawet bardzo drogo :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-02-02 13:40:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    On 02/02/2012 12:19 PM, J.F wrote:
> [...]
    > Co prawda jak nad tym glebiej pomyslec to raczej nie ma sensu :-)
    >
    >Poszkodowany ma dostać kasę od razu a nie czekać aż ubezpieczony

    O, to akurat latwo rozwiazac. Kaucja w odpowiedniej wysokosci,
    gwarancja bankowa, zastaw na akcjach.

    Gorzej ze sprawca moze np byc nieprzytomny w szpitalu ... ale wtedy
    sie chyba i tak nie zobaczy kasy z ubezpieczenia szybko.

    >Nawet gdyby ubezpieczyciel miał płacić a później wyciągać kasę od
    >ubezpieczonego to napewno na to by nie poszli, bo z wielu nie było by
    >co ściągać a właśnie tacy brali by ubezpieczenia z partycypacją.

    Ubezpieczyli by sie od tego :-)

    Tylko ... czy wtedy byloby taniej ? Watpie - raczej drozej :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-02-02 14:26:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.02.2012 13:40, J.F pisze:

    > O, to akurat latwo rozwiazac. Kaucja w odpowiedniej wysokosci, gwarancja
    > bankowa, zastaw na akcjach.

    Tak, genialny pomysł - zamiast płacić 500-1000zł rocznie lepiej jest
    zablokować dziesiątki tysięcy gotówki na de facto nieoprocentowanej
    lokacie na tę durną partycypację...

  • 37. Data: 2012-02-02 14:34:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Tak, genialny pomysł - zamiast płacić 500-1000zł rocznie lepiej jest
    >zablokować dziesiątki tysięcy gotówki na de facto nieoprocentowanej
    >lokacie na tę durną partycypację...

    A kto powiedzial ze nieoprocentowanej, i kto powiedzial ze dziesiatki
    tysiecy ?
    Ja bym tam nie ryzykowal dziesiatek tysiecy, ale np do 5 tys to moge
    szkody pokrywac sam.

    J.

  • 38. Data: 2012-02-02 14:38:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 12:40, J.F wrote:

    > O, to akurat latwo rozwiazac. Kaucja w odpowiedniej wysokosci, gwarancja
    > bankowa, zastaw na akcjach.

    W jakiej wysokości? Jak rencista w Poldku z 500zł na koncie wjedzie w
    kolumnę nowych AMG jadących na zlot, to z czego mu to sciągną? Z zastawu
    na mieszkanie komunalne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2012-02-02 14:41:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/02/2012 02:26 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Tak, genialny pomysł - zamiast płacić 500-1000zł rocznie lepiej jest
    > zablokować dziesiątki tysięcy gotówki na de facto nieoprocentowanej
    > lokacie na tę durną partycypację...

    Którą to gotówką poobraca sobie ubezpieczyciel. Przynajmniej bidak
    wyjdzie może na zero zamiast tak jak teraz dopłacać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-02-02 14:55:25
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wyplaty") wnioskowi nie powinni sie chyba sprzeciwiac

    > Byla kiedys taka firma, juz nie pamietam - moze Compensa, ale miala bardzo
    > prosty cennik - mlody placi 5500 :-)

    > Wiesz, szkod przez 10 lat nie zrobilem .. ale przeciez to nie znaczy ze nie
    > zrobie. A byle stluczka to teraz ze 2000zl, a w standardzie postulowanym
    > naprawy to chyba z 6000. To ile powinienem placic ? A przeciez nie musi sie
    > skonczyc na banalnej stluczce. 300zl wydaje mi sie umiarkowana skladka.
    > I tyle do niedawna placilem, ale ponoc za malo bylo ;-)

    Wiedziałem że ktoś się przypierdoli do cyferek a nie do sposobu. Co zrobić, to
    Polska właśnie. I Polacy, najgłupszy i jednocześnie wszystko wiedzący naród na
    Świecie.