  • 11. Data: 2011-08-01 05:31:12
    Temat: Re: Jak dotykiem w3aczyc swiatlo?
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4e32f5fa$0$2500$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Anonim" <a...@n...mam.emaila> napisał w wiadomości
    > Idzie i śpi. I wszystko w porządku. Ty mu nagle światłem po oczach i
    > dzieciak z drabiny spadnie. Masz całkowitą ciemność w pokoju? Może
    > wystarczyć ta poświata od okien? Też za młodego plątałem się po pokoju
    > :) Nawet pościel przenosiłem w inne miejsce :)
    > Wojtek

    Nie nie, aż tak źle niebędzie:) NApewno niebezie oślepiany hihihi
    Podświetlane zrobie wyłącznie stopnie (ledy wpuszczone w okap stopnia? -
    niewiem jak sie nazywa ta cześć wystająca stopnia wyższego nad nizszym).
    Zapalanie zrobie na czujik ruchu reaugujący w ciemności. Dziękuje za rady
    Temat uwazam za wyczerpany

    Robert

  • 12. Data: 2011-08-07 08:30:27
    Temat: [OT]Re: Jak dotykiem w3aczyc swiatlo?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > to niesamowicie hihihi). Światło MUSI się włączać automagicznie bez jego

    pewnie nie o taką odpowiedź Ci chodzi, jednak z tego
    co piszesz Twój syn lunatykuje? Chyba, że pisałeś w przenośni,
    że poprostu śpi.

    Jeżeli jednak lunatykuje, czy jest dobrym pomysłem łóżko
    na antresoli?

    Pozdrawiam
    Darek