-
Date: Mon, 01 Nov 2010 21:37:05 +0100
From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<4ccf026f$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0951$1@news.home.net.pl>
<4ccf0a56$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>
<4ccf0e43$1@news.home.net.pl>
<4ccf1858$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4ccf1858$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4ccf2519$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1288643865 212.85.112.42 (1 Nov 2010 21:37:45 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 27
X-Authenticated-User: b...@d...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322173
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-01 20:43, to pisze:
> begin BQB
>
>> A niby dlaczego mają zacząć pękać?
>
> Bo w okolicach otworów powstają duże naprężenia materiału ze względu na
> znaczne różnice temperatur.
Jakie to są te znaczne różnice?
>> Sądzisz że firma robi tak tarcze aby
>> pękały, bądź były narażone na pękanie?
>
> Sądzę, że wzięli swoje tanie tarcze i wywiercili w nich otwory. Jeśli
> jeszcze Ci to nie popękało, to pewnie tylko dlatego, ze jeździsz jak
> kapelusz. ;-)
W tych tarczach nie ma wywierconych otworów, są tylko nawiercone i to
dosłownie kilka mm, dokładnie nie podam, ale raczej nie więcej niż 5
Jeśli jazda niekapeluszowa, to rozpędzić się i ostro hamować, potem
rozpędzić się i ostro hamować itd, to zdecydowanie jeżdżę jak kapelusz :P
> Zastanawiałeś się, dlaczego renomowani producenci nie wiercą podstawowych
> modeli swoich tarcz?
Nie szukałem innych producentów, tylko dowiedziałem się na forum tego
auta, że są całkiem przyzwoite do tego auta.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.10 21:41 Marcin Jan
- 01.11.10 21:42 BQB
- 01.11.10 21:44 Grzegorz Prędki
- 01.11.10 21:46 BQB
- 01.11.10 21:49 DoQ
- 01.11.10 22:06 BQB
- 01.11.10 22:10 DoQ
- 01.11.10 22:32 Tomasz Pyra
- 01.11.10 22:39 Tomasz Pyra
- 01.11.10 22:41 Grzegorz Prędki
- 01.11.10 23:02 to
- 01.11.10 23:02 to
- 01.11.10 23:27 Tomasz Pyra
- 02.11.10 00:37 BQB
- 02.11.10 00:39 BQB
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=