    From: wm <...@w...pn>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak długo się czeka na AS?
    Date: Thu, 25 Jun 2009 12:38:27 +0200

    dzięki za odpowiedzi :)

    wiem, o tych nowych wymaganiach ripe, przeczytałem wszystko co się dało
    na ich stronie. Jestem pewien, że zrobiliśmy tak jak trzeba, zresztą to
    przecież prosta sprawa.

    Wygląda na to, że problem to nasz opiekun biznesowy, który z najwyższym
    trudem odpowiada na maila a często nie odpowiada zupełnie.
    Tak czasami bywa a może to tak od czasu jak nie zgodziłem się na ich
    warunki powiększenia jednego z łączy o kilkadziesiąt mbit/s :)