  • Data: 2009-07-04 18:24:05
    Temat: Re: Jak dlugo przechowywac faktury ?
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz pisze:

    > Raczej chodzi mi wlasnie o sytuacje ze operator ma jakies ale.. co do
    > moich platnosci. Dotyczy to sie rowniez faktur w wersji elektornicznej,
    > bo zastanawia mnie ten zapis playa ?
    >
    > pzdrw
    ale co Ci da przechowywanie faktur jak op będzie się upierał że za nią
    nie zapłaciłeś? Faktura jest bezsprona, sporne w takiej sytuacji jest
    fakt zapłaty bądż nie za nią. Trzymaj potwierdzenia przelewów/zapłaty
    jak chcesz przez trzy lata i tyle. Bodajże po trzech latach jeśli nie
    zgłaszał żądań zapłaty to takie wierzytelności ulegają przedawnieniu
    (nie dotyczy tych gdzie były wezwania do zapłaty/wyroki sądów etc - tak
    powierzchownie mówiąc)