  • 1. Data: 2009-07-26 20:20:35
    Temat: Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
    Od: "(c)RaSz" <b...@p...onet.pl>

    Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych, dawno jednak z
    tego nie korzystałem, a teraz, gdy próbuję, to wyświetla mi się komunikat o
    błędzie:

    Konfiguracja:

    Konto: news.tpi.pl
    Serwer: news.tpi.pl
    Protokół: NNTP
    Port: 119
    Zabezpieczenie (SSL): 0
    Kod: 800ccc0d

    - oraz informacja, że nie można znaleźć tego serwera. Zapewne go już nie ma,
    a ja przeoczyłem jakieś info o nowych ustawieniach. Czy ktoś może mi napisać
    jak zmusić OExpress do uwzględnienia nowego serwera (TePsy!) i wczytania
    listy grup dyskusyjnych? Jakie trzeba tam dać ustawienia dotyczące serwera
    obsługującego grupy?

    Pozdrawiam (c)RaSz

  • 2. Data: 2009-07-26 20:22:13
    Temat: Re: Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

    > Miałem onegdaj ustawione w OEs'sie konta grup dyskusyjnych,

    NTG.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-07-26 20:36:27
    Od: "(c)RaSz" <b...@p...onet.pl>

    > Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

    > NTG.
    >
    > --
    > tbr

    Kto uprzejmy to odpowie. Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc chodzę
    po stronkach, i szukam pomocy...

  • 4. Data: 2009-07-26 20:38:29
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.07.2009 22:20, (c)RaSz pisze:
> [...]
    > jak zmusić OExpress do uwzględnienia nowego serwera (TePsy!) i wczytania

    Przecież nie masz łącza TP SA, to dlaczego chcesz korzystać
    z ich serwera? Nie wpuszcza, bo nie jesteś ich klientem.
    Użyj serwerów komercyjnych lub serwera swojego dostawcy
    łącza.

    FUT: poster

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-07-26 20:40:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "(c)RaSz" napisał:

    > Serwer: news.tpi.pl

    Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje,
    tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.
    Ale to faktycznie NTG.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-07-26 20:45:45
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly (c)RaSz nabazgrału:

    > Kto uprzejmy to odpowie.

    Nie uprzejmy tylko mający w dupie FAQ grupy i netykietę.

    > Mi się teraz ŻADNA nie wczytuje w OEss, więc
    > chodzę po stronkach, i szukam pomocy...

    1.) Winny jest zasilacz
    2.) Jeżeli to nie zasilacz, to spróbuj jeszcze na pl.rec.rowery, bo może
    to jednak łańcuch

    --
    tbr

  • 7. Data: 2009-07-26 21:08:22
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik JoteR <joter@pfpl> napisal w wiadomosci
    > Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje,
    > tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.

    Czytac moga raczej wszyscy (sam mam lacze w Netii i posty z tego serwera
    pobieram bez problemu). Wysylac - posiadacze wszelkich lacz nalezacych do
    TP - nie tylko Neostrady.
    RaSz: masz konto pocztowe na Onecie. Skorzystaj wiec z serwera news.onet.pl
    (uwaga - wymaga logowania, loginem jest pelny adres e-mail, haslo pewnie
    znasz ;-). Na podobnej zasadzie dziala news.interia.pl Na news.gazeta.pl i
    news.wp.pl loginami sa IIRC same nazwy kont pocztowych - bez domen.
    Byc moze bez logowania bedziesz mogl wysylac posty poprzez news.task.gda.pl
    lub news.icm.edu.pl
    Koniecznie poprawnie skonfiguruj kodowanie znakow:
    www.klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    www.grzegorz.net/oe/config.php
    Zapoznaj sie tez z estetykieta (wycinaj sygnaturki z cytowanych postow):
    www.klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2009-07-26 21:25:04
    Od: b...@p...onet.pl

    > Ten serwer od paru lat ma nazwę news.neostrada.pl. Jak sama nazwa wskazuje,
    > tylko użytkownicy Neostrady mogą z niego w pełni korzystać.
    (...)

    > JoteR

    Piękne dzięki! Korzystam z modemu, ale serwer neostrady mnie obsłużył co do
    list dyskusyjnych, chociaż łączyłem się przez InterTele (bo połączenie TePsy
    miało zerowy transfer). Zmieniłem tylko nazwę serwera na wskazaną, bez żadnych
    haseł - i już hasał!
    Pozdrawiam (c)RaSz

  • 9. Data: 2009-07-26 23:06:08
    Od: "(c)RaSz" <b...@p...onet.pl>

    Dziękuję serdecznie kol. Ziomberowi (z Astronomii.pl) i pozdrawiam. Miałbym
    jeszcze prośbę o podanie nr-u telefonu dla Onet-konekt. Kiedyś miałem to w
    pełni skonfigurowane, ale jakiś robal wyżarł mi numer! Natomiast połączenia z
    TePs&#8217;ą rwą mi się co chwila, albo mają zerowy transfer. A podobno miało być
    już lepiej...

    (c)RaSz

  • 10. Data: 2009-09-29 20:30:58
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Napisalem w wiadomosci <news:h4ih9j$dld$1@mx1.internetia.pl>
    > Czytac moga raczej wszyscy (sam mam lacze w Netii i posty z tego serwera
    > pobieram bez problemu). Wysylac - posiadacze wszelkich lacz nalezacych do
    > TP - nie tylko Neostrady.

    Cofam to, co powiedzialem. Jesli dostaje IP z puli 77.255.*.*
    news.neostrada.pl mnie nie wpuszcza. Przy 77.254.*.* (obydwie z ADSL Netii)
    bez problemu moge czytac z tego serwera.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info