  • Data: 2009-07-26 23:06:08
    Temat: Re: Jak czytać pl.comp.pecet w Outlook Express'ie?
    Od: "(c)RaSz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję serdecznie kol. Ziomberowi (z Astronomii.pl) i pozdrawiam. Miałbym
    jeszcze prośbę o podanie nr-u telefonu dla Onet-konekt. Kiedyś miałem to w
    pełni skonfigurowane, ale jakiś robal wyżarł mi numer! Natomiast połączenia z
    TePs&#8217;ą rwą mi się co chwila, albo mają zerowy transfer. A podobno miało być
    już lepiej...

    (c)RaSz