  • 11. Data: 2016-11-08 12:29:23
    Temat: Re: Jak bardzo Ford i Honda się różnią dla niedzielnego kierowcy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > klient jest zadowolony a oto przeciez chodzi:
    > https://www.adac.de/infotestrat/autodatenbank/kunden
    barometer/
    > Honda w pierwszej piatce a Ford zamyka pierwsza 20-tke
    >
    > P.

    Audi 2
    Skoda 9
    VW 10
    Seat 15

    A to nie ta sama firma bo w moim 18 letnim seacie w paru miejscach
    widzę znaczek VW.

    Po drugie już tu kiedyś była dyskusje że ADAC to taka firma która
    spisuje dane jak się spali się żarówka to jest awaria ale jak Helmutowi
    wyjdzie bokiem tłok a auto już po gwarancji to nie jedzie do ASO
    gdzie jest ADAC tylko do Zenka który z ADACiem nie współpracuje.

    Z innej bajki
    Czy ktoś dzisiaj wierzy w to co mówi niemiecki przemysł samochodowy ?
    No i w pierwszej 10 pięć niemieckich aut ale na pierwszym chińskie Volvo :)

  • 12. Data: 2016-11-08 15:59:28
    Od: p...@g...com

    takze w ramach koncernu masz innych dostawcow dla marki i rozne lokalizacje dla
    montowni co m.in. rzutuje na koncowa jakosc produktu ... Honda od lat ma stabilna
    pozycje, wyniki to rodzaj ankiety wsrod czlonkow ADAC wiec raczej latwe do
    sprawdzenia ... zreszta to tylko 20 tys. osob czyli jak Ford czuje sie urazony moze
    wylozyc kilkadziesiat (kilkaset) tys euro na taki sondaz i udowodnic ze jest inaczej,
    powodzenia :-)

    P.

  • 13. Data: 2016-11-08 17:00:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 15:59:31 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > takze w ramach koncernu masz innych dostawcow dla marki i rozne lokalizacje dla
    montowni co m.in. rzutuje na koncowa jakosc produktu ...

    Ale już co napisałem że w moim 18 letnim seacie mam częsci z logo VW
    A co montowni twierdzisz że inna jest kontrola jakości w Skodzie
    a inna w Seacie?

    >Honda od lat ma stabilna pozycje, wyniki to rodzaj ankiety wsrod czlonkow ADAC wiec
    raczej latwe do sprawdzenia ...

    5 aut niemieckich na 10 w teście przeprowadzanym przez niemców :)

  • 14. Data: 2016-11-08 19:40:25
    Od: p...@g...com

    Dobra ... Ford jest super a Honda rdzewieje po wyjeździe z fabryki teraz lepiej ?

  • 15. Data: 2016-11-08 21:13:57
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 listopada 2016 19:40:32 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Dobra ... Ford jest super a Honda rdzewieje po wyjeździe z fabryki teraz lepiej ?

    dzieki :)