  • 21. Data: 2016-06-15 22:55:03
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: <9...@2...225503.invalid> (Tom N)

    PlaMa w
    <news:5760846e$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Serio?

    Serio. Wystarczy dobrze sie wsłuchać i przyjrzeć. Dźwięk jest "od gamonia z
    kamerą"...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2016-06-15 23:07:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 19:44, J.F. wrote:

    > P.S. A tu kto placi odszkodowanie ?
    > https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=144

    Przelatujący, a w zasadzie jego ubezpieczyciel.

    > https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=342

    Wymuszający.

    > Do kolizji nie doszlo :-)

    Przerobiłem w praktyce - kolizja nie jest konieczna. Leżałem na moto po
    zajechaniu drogi i nawet przyznałem policji, że jakbym miał abs, to
    może, ale też nie jestem pewien czy bym wyprowadził.

    Wina zajeżdzającego i odszkodowanie bez problemu. Nawet specjalnie zły
    nie byłem, bo rozumiem, że każdy może się pomylić - ważne, że wszyscy
    cali, więc proponowałem oświadczenie. Policjant też powiedział - panie
    kierowco - może my tu wcale potrzebni nie jesteśmy. Skończyło się na 500
    PLN dla zajeżdzającego i jakiś punktach.

    > To co - czas kupic kamere ?

    Jak wynika z filmików, posiadanie kamery zwieksza ryzyko;)

    Shrek.

  • 23. Data: 2016-06-15 23:27:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 22:55, (Tom N) pisze:

    > Serio.

    jak masz manipulować cytatami moich wypowiedzi to lepiej w cale się nie
    odzywaj, ok?

  • 24. Data: 2016-06-16 00:36:12
    Od: <6...@3...003612.invalid> (Tom N)

    PlaMa w

    > jak masz manipulować cytatami moich wypowiedzi

    Gdzie widzisz manipulację?

    Odpowiedziałem na pytanie, i to nie jednym słowem.
    Uważasz, że jest przymus odpowiadania na wszystkie pytania?

    > ok?

    Nauczysz się dyskutować, to może przytaknę, póki co znowu dałeś plamę...

    Ale może wyjaśnię, skoro nie zrozumiałeś:

    małego penisa (któż to napisał) mają nagrywający i poprzedzający go.

    Skoro usiłujesz sprowadzić dyskusję do poziomu ad personam ("co mnie
    wkurzyło"), to oświadczam, że nic mnie nie wkurzyło.

    Cokolwiek odpiszesz, to sie pogrążysz -- albo "manipulowaniem cytatami",
    albo "czymkolwiek" ;P

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2016-06-16 08:08:10
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-06-15 o 20:13, re pisze:

    > Użytkownik "Miroo"

    youtu.be&t=165

    > Widziałem kiedyś filmik, chyba z Rosji, gdzie kierowca wyskoczył tak zza
    > tira na prawy pas prosto na stojący tam pojazd. Moment wybrał idealnie -
    > nie miał nawet ćwierć sekundy na reakcję.
    > ---
    > I postanowiłeś nam o tym opowiedzieć. Ale co to ma wspólnego z tą
    > sytuacją ?

    Ma to wspólnego, że gościu wyskoczył na pas awaryjny w ciemno, zza tira.
    Jakby tam kogoś zabił to pewnie nie byłbyś taki pobłażliwy.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2016-06-16 08:10:07
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-06-15 o 21:44, re pisze:
    > Jakie to przypadki, kiedy tak naprawdę,
    > ale tak naprawdę się spieszysz?
    > ---
    > Samochód, prędkość, zajęte wszystkie pasy

    Jesteś w szoku?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2016-06-16 08:16:12
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 21:12, cef pisze:

    > Jakie to przypadki, kiedy tak naprawdę,
    > ale tak naprawdę się spieszysz?

    Oto co, większość takich ścigaczy to niestety małpy z brzytwą. Nie
    szanują swojego życia a co gorsza życia innych. Na tym pasie awaryjnym
    naprawdę ktoś mógł awaryjnie stać, czemu miałby zginąć przez tego debila?
    I nie jestem zwolennikiem kapeluszników, codziennie jeżdżę służbowo po
    Warszawie i tu się tak jeździć nie da, ale wszystko w granicach
    rozsądku, nie trzeba od razu 130 zapierdalać po Wisłostradzie czy Trasie
    Siekierkowskiej. Najważniejsze to jeździć przewidywalnie i zachować
    odstęp odpowiedni do prędkości. 90% wypadków na TS to jest wjazd w
    bagażnik.

  • 28. Data: 2016-06-16 08:24:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]
    > sytuacją ?

    Ma to wspólnego, że gościu wyskoczył na pas awaryjny w ciemno, zza tira.
    Czyli zarzut brzmi, że wjechał w ciemno ???

    Jakby tam kogoś zabił to pewnie nie byłbyś taki pobłażliwy.
    ---
    No jakby tamtędy szła moja babcia ....

  • 29. Data: 2016-06-16 08:29:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

> [...]

    szanują swojego życia a co gorsza życia innych. Na tym pasie awaryjnym
    naprawdę ktoś mógł awaryjnie stać, czemu miałby zginąć przez tego debila?
    To przecież widzi czy stoi czy nie stoi i odpowiednio nie jedzie albo
    jedzie.

    Co za denne wywody. Wykorzystał drogę, zero podstaw by uważać, że
    kogokolwiek naraził.

  • 30. Data: 2016-06-16 10:01:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-06-16 o 08:24, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Czyli zarzut brzmi, że wjechał w ciemno ???
    >
    > Jakby tam kogoś zabił to pewnie nie byłbyś taki pobłażliwy.

    To byś już nie miał babci ....