  • 11. Data: 2016-06-15 08:29:59
    Temat: Re: Jak bardzo...
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-06-14 o 22:30, re pisze:
    > ---
    > E tam, wkurzył się gościu i objechał wszystkich

    Chciałbym zobaczyć jak cwaniak na autostradzie w Niemczech tak
    cwaniakuje. Sorry ale takie zachowanie kwalifikuje się z miejsca do
    odebrania prawa jazdy na rok i skierowanie na badania psychologiczne.
    U nas niestety dostaje się mandaty za pierdoły, kretyni odwalający takie
    numery na drodze że włos się jeży są praktycznie bezkarni.
    Ale kamerek coraz więcej, przyjdzie kryska :)

  • 12. Data: 2016-06-15 08:32:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-06-14 o 17:40, spider pisze:
    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Widziałem kiedyś filmik, chyba z Rosji, gdzie kierowca wyskoczył tak zza
    tira na prawy pas prosto na stojący tam pojazd. Moment wybrał idealnie -
    nie miał nawet ćwierć sekundy na reakcję.

    Ale nie oceniajmy ich źle, na pewno mieli ważny powód, żeby tak jechać,
    śpieszyli się na porodówkę, egzamin, mszę (jak bp Chrapek), do pracy itp
    itd. Albo po prostu jechali bezpiecznie, bo są dobrymi kierowcami, jak
    ... albo nie napiszę, bo oberwie mi się od kapeluszy, plonków i warningów ;)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-06-15 10:53:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spider "spajder78[wytnij]"@wp.pl ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Szkoda ze słaba kamerka i nie widac nr rejestracyjnych.

  • 14. Data: 2016-06-15 19:44:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2016-06-14 o 17:46, Cavallino pisze:

    >Myślałem że niekretyni domyślą się że chodzi o jakiś głupi manewr
    >samochodem :)
    >Proszę bardzo streszczenie:
    >Popis idioty na autostradzie: wyprzedzanie pasem awaryjnym.

    samo wyprzedzanie pasem awaryjnym to nie jest jeszcze takie glupie,
    ale po nocy gorzej - choc tu akurat oswietlona, ale zakret, a sposob
    wjazdu tam to juz debilny.

    P.S. A tu kto placi odszkodowanie ?
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=144
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=342

    Do kolizji nie doszlo :-)

    PPS. Coraz ciekawsze te polskie drogi ... prawie jak w Rosji ?
    https://youtu.be/EIaLUUveAms?t=72

    ciekawa seria ... trzeba byc czujnym.

    To co - czas kupic kamere ?

    J.

  • 15. Data: 2016-06-15 20:08:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "spider"

> [...]

    numery na drodze że włos się jeży są praktycznie bezkarni.
    Ale kamerek coraz więcej, przyjdzie kryska :)
    Nie widzę rzeczowych argumentów w twojej wypowiedzi. Chciałeś nam
    opowiedzieć jak jest w innym kraju ? Napluć na podłogę ? Poczuć się lepszym
    ?

    Facet wykorzystał drogę i tyle.

  • 16. Data: 2016-06-15 20:11:34
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 14.06.2016 o 17:40, spider pisze:
    > trzeba mieć nasrane we łbie żeby wykonać taki manewr?
    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    A jakby ci się naprawdę, ale tak naprawdę spieszyło, to wolałbyś
    dojechać do poprzednika i walić światłami, i czekać aż zjedzie, czy
    znaleźć wyjście z sytuacji?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2016-06-15 20:13:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]

    tira na prawy pas prosto na stojący tam pojazd. Moment wybrał idealnie -
    nie miał nawet ćwierć sekundy na reakcję.
    I postanowiłeś nam o tym opowiedzieć. Ale co to ma wspólnego z tą sytuacją ?
    Wyprzedzanie prawą stroną jest generalnie dozwolone w tej sytuacji.
    Wątpliwości może budzić jedynie wykorzystanie pasa awaryjnego, ale przecież
    chwilowe to jak dla mnie ok. Nie wiem, zazdrościcie mu czegoś ?

[...]
    Daj se spokój z pierdołami, skoncentruj się na tym, że gość maksymalnie
    wykorzystał drogę.

  • 18. Data: 2016-06-15 20:14:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > https://www.youtube.com/watch?v=EIaLUUveAms&feature=
    youtu.be&t=165

    Szkoda ze słaba kamerka i nie widac nr rejestracyjnych.
    ---
    Doniósłbyś na co ?

  • 19. Data: 2016-06-15 21:12:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-15 o 20:11, LEPEK pisze:
    youtu.be&t=165

    > A jakby ci się naprawdę, ale tak naprawdę spieszyło, to wolałbyś
    > dojechać do poprzednika i walić światłami, i czekać aż zjedzie, czy
    > znaleźć wyjście z sytuacji?

    Jakie to przypadki, kiedy tak naprawdę,
    ale tak naprawdę się spieszysz?

  • 20. Data: 2016-06-15 21:44:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

> [...]
    >
    > A jakby ci się naprawdę, ale tak naprawdę spieszyło, to wolałbyś
    > dojechać do poprzednika i walić światłami, i czekać aż zjedzie, czy

    Samochód, prędkość, zajęte wszystkie pasy