    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    Date: Wed, 8 Sep 2010 12:09:40 +0200

    "marcin.STIG.saldat" 4c874e65$...@n...home.net.pl

    > Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    > http://eneuel.comyr.com/dawno_temu_w_Bialymstoku/w_G
    luszynie/_MG13578.jpg

    : Wcale sie nie podoba.
    : Chyba, ze miala wygladac jak zdjecie podwodne.

    Prawdę mówić to nie miała wcale wyglądać -- nie miałem żadnej wizji, gdy
    ją PSułem. :) Zastanowiłem się (w czasie PSucia i tej ślicznotki, i nie
    tylko tej) tylko nad tym, po co mi ta mała ,,przejrzystość'' w PSie. :)
    Dla mnie ta różyczka przypomina bawełnę. :)

    Zwykle podciągam ,,przejrzystość''. :)

    -=-

    W naturze te kwiaty przybierają ponoć wszelkie możliwe kolory z wyjątkiem
    niebieskiego (razem z jego odcieniami czy odmianami -- na przykład
    granatowego czy chabrowego) i czarnego (we wszelkich odcieniach czy
    przebarwieniach) -- czy więc jej nazwa pochodzi od 'różności'?

    Raczej nie od różu, bo są i białem i żółte, i czerwone, i ,,herbaciane''
    (łososiowe) i wszelkie inne...

    Nie wiem, jak z zielonymi -- na pewno takich nie ma, ale z jakiegoś powodu
    przewodniki o różach o tym nie wspominały, gdy interesowałem się różami. :)

    -=-

    Tym jednym postem -- dziękuję wszystkim za wyrażenie ich opinii. :)

    Ja także nie lubię takich rozmyć, ale zastanawiałem się nad tym, czy tylko ja. :)
    Mój gust jest dość prymitywny -- im więcej widać, tym lepiej. Oczywiście z pewnymi
    zastrzeżeniami -- na ścianie budynku trzeba wyraźnie pokazać detale typu tabliczka
    czy ozdobny kinkiet, zaś reflektor samochodowy powinien pokazać swoją fakturę (wiwat
    tanie sklepy, których reklamy aż kłują taką wyrazistością) ale nie powinny pokazywać
    takie zdjęcia brudu (na ścianie czy reflektorze) lub zadrapań (na tym ostatnim) jak
    i portret nie musi pokazywać porowatości skóry, lekkiego owłosienia twarzy
    dziewczyny czy pryszczy lub przekrwienia oczu -- czy to na siatkówce,
    czy na białkówce... :) (oczy więc powinny być czarno-białe z kolorową tęczówką?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'