  • 21. Data: 2013-01-06 20:20:40
    Temat: Re: Jacek Rostowski Photograpy
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 2:04:19 PM UTC-5, Paweł W. wrote:

    > Rozumiem, że to pytanie retoryczne.
    >
    > Problem w tym, że najpierw trzeba taką wiązkę wycelować, ale to tak,
    >
    > żeby załatwiła większość matrycy, a nie tylko 1-2 linie, a następnie
    >
    > wyzwolić migawkę. Ale tu wystarczy tylko trochę cierpliwości - ktoś w
    >
    > końcu wyzwoli. ;)

    Kraj samych jankow muzykantow, wiec nie oczekuj, ze ktos zrobi to,
    czego sam ze strachu nie zrobisz, bo wczesniej sfajdasz sie wielokrotnie.
    Stul wiec pysk i nie osmieszaj sie.
    Swoja droga, to radary moze w jakims minimalnym stopniu,
    zmniejszaja zagrozenie zwiazane z kurewskim rozpitym narodem,
    nie zwracajacym uwagi na przepisy drogowe.

    Slon

  • 22. Data: 2013-01-06 20:46:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > On 2013-01-06 15:15, Slon wrote:
    > [.....]
    > Moim zdaniem "Pan Azbest" pasowałby idealnie. :-D

    Stara Pierdoła lepiej oddaje istotę zjawiska.

    --
    Yogi(n)

  • 23. Data: 2013-01-06 20:46:38
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 7:24:09 AM UTC-5, Art wrote:
> [...]
    n1/543020_388480177913409_1571764308_n.jpg

    > Zabolało lemingu? Przecież to grupa jak najbardziej odpowiednia jeśli
    >
    > chodzi o fotografię cyfrową matołku POwski.
    >
    > Masz jeszcze krótki filmik jak twój ryży obłudnik zapowiada swój foto
    >
    > program:
    >
    > http://werdykt.blogspot.com/2012/07/premier-nigdy-ni
    e-kamie.html

    "Zlo, do triumfu potrzebuje tylko tego, by dobrzy ludzie nic nie robili".
    http://www.youtube.com/watch?v=YX6eoRTaoUc

    Slon

  • 24. Data: 2013-01-06 20:52:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 20:46:12 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Stara Pierdoła lepiej oddaje istotę zjawiska.

    Stara pierdoła jest określeniem z dużą dozą sympatii, np. w takim C.K.
    Krakowie z dumą się tytułują "wicepierdołą"
    Zgodnie z definicją z Wikipedii "stworzenia bardzo stare, brzydkie,
    złośliwe i mało inteligentne" pasowałoby jak ulał... TROLL
    Jednak rodzi się pewien problem - po dodaniu niezbędnego wyróżnika
    "azbestowy" będzie ciężko odróżnić, czy się pisze o nim, czy o Pszemolu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-01-06 20:53:42
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 2:46:12 PM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stara Pierdoła lepiej oddaje istotę zjawiska.

    Mlody, wyksztalcony, moherowy leming.

  • 26. Data: 2013-01-06 21:08:31
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 20:20, Slon pisze:
    > Swoja droga, to radary moze w jakims minimalnym stopniu,
    > zmniejszaja zagrozenie zwiazane z kurewskim rozpitym narodem,
    > nie zwracajacym uwagi na przepisy drogowe.

    Co ma wspólnego najebany wódą z tym co ma go dyscyplinować na na drodze?

    Jeżeli zaczniesz jeździć zgodnie z przepisami, to będziesz wrogiem
    systemu działającym na szkodę państwa polskiego.

    http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201301/1357442
    192_lqhrwc_600.jpg
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 27. Data: 2013-01-06 21:12:16
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 3:08:31 PM UTC-5, Krzysztof 45 wrote:

    > Co ma wsp�lnego najebany w�d� z tym co ma go dyscyplinowa� na na drodze?
    >

    > Je�eli zaczniesz je�dzi� zgodnie z przepisami, to b�dziesz wrogiem
    >
    > systemu dzia�aj�cym na szkod� pa�stwa polskiego.
    >

    > http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201301/1357442
    192_lqhrwc_600.jpg

    Doskonale o tym wiem.
    Zdjecie i komentarz dobry.
    W jednym z postow juz o tym pisalem.

  • 28. Data: 2013-01-06 21:25:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:12, Slon pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=YX6eoRTaoUc
    Znam od jakiegoś czasu. Bdb.

    To dla tych co wierzą w to że maja na coś wpływ w tych demokratycznych
    wyborach.
    https://www.youtube.com/watch?v=CyrEOFossqU

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 29. Data: 2013-01-06 22:21:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 3:25:56 PM UTC-5, Krzysztof 45 wrote:

    > Znam od jakiegoś czasu. Bdb.
    >

    > To dla tych co wierzą w to że maja na coś wpływ w tych demokratycznych
    >
    > wyborach.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=CyrEOFossqU

    Tez znam to bardzo dobrze juz od paru lat.
    Mialem okazje poznac Carlina osobiscie i spotkalem go 4 razy
    na Manhattanie i w NJ na jego wystepach.

    Nie mozna bylo jednak fotografowac, wiec nie mam jego zdjec.
    Znam chyba wszystko, co jest dostepne o n im na YT.
    "Gdyby wubory mogly cokolwiek zmienic, to juz dawno bylyby nielegalne".
    To tez od niego slyszalem, choc prawdopodobnie nie jest autrem tego cytatu.

    Slon

  • 30. Data: 2013-01-06 22:24:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    > Znam od jakiegoś czasu. Bdb.
    >

    > To dla tych co wierzą w to że maja na coś wpływ w tych demokratycznych
    >
    > wyborach.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=CyrEOFossqU

    Moge dodac, ze wlasnie dzis umiescilem ten link w internecie,
    na maly czas przed tym jak ty to zrobiles.
    Rzecz do sprawdzenia jesli zechcesz.

    Slon