  • 1. Data: 2010-04-13 21:50:29
    Temat: Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wrocław - Magnolia
    Normalnie wiocha w mieście
    http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-04-13 22:33:06
    Temat: Re: Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Wrocław - Magnolia
    > Normalnie wiocha w mieście
    > http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

    Chociaż dobrze, że widziałeś manewr parkowania [1] bo niektóre sieroty
    wrzucają takie fotki bez wiedzy o tym jak stały samochody w momencie
    parkowania...

    1. ?
    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-04-13 22:44:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Wrocław - Magnolia
    > Normalnie wiocha w mieście
    > http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

    Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-04-14 07:25:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arek napisał(a):
    > Chociaż dobrze, że widziałeś manewr parkowania [1] bo niektóre sieroty
    > wrzucają takie fotki bez wiedzy o tym jak stały samochody w momencie
    > parkowania...
    Sierota to teraz powinien przytulić się według Twojego
    rozumowania do tego wiochmena.
    > 1. ?
    Jaki to ma związek?
    Samochody parkuje się w granicach wyznaczonych miejsc,
    których nie brakowało.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-04-14 10:17:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Jaki to ma związek?

    No sam pomyśl...

    > Samochody parkuje się w granicach wyznaczonych miejsc, których nie
    > brakowało.

    Skąd wiesz czy nie brakowało jak ten gość parkował? Może to była jedyna
    wolna luka i stanął tak, bo inni obok stanęli źle?

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-14 11:12:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

    a pozniej placz, ze mandat, ze powietrza nie ma i takie tam

    Icek

  • 7. Data: 2010-04-14 11:25:43
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Strasznie mnie takie zdjęcia wk....ją.
    Skąd wiadomo, jak ten gośc zaparkował, jak wjeżdżał?
    Osobiście miałem taką sytuację, że stał dostawczak-blaszanka i zajmował
    półtora miejsca. Stanąłem obok niego ledwie się mieszcząc. Wracam po
    godzinie i widzę, że stoję, jak CIOTA, bo zajmuję dwa miejsca. Po blaszance
    i autach, które stały po sąsiedzku ani śladu.
    Nie wyciągaj pochopnych wniosków.
    Jacek

  • 8. Data: 2010-04-14 11:58:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jacek pisze:
> [...]
    > godzinie i widzę, że stoję, jak CIOTA, bo zajmuję dwa miejsca. Po blaszance
    > i autach, które stały po sąsiedzku ani śladu.

    Za to za twoją wycieraczką kartka z pogróżkami (oby tylko...) - tak, znam to

  • 9. Data: 2010-04-14 12:15:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jakub Witkowski wrote:

    > Za to za twoją wycieraczką kartka z pogróżkami (oby tylko...) - tak,
    > znam to

    Niestety większość osób jest pozbawiona jakiejkolwiek wyobraźni...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-04-14 21:24:48
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Skąd wiesz czy nie brakowało jak ten gość parkował?
    Wiesz, jak cipa chce zaparkować 10m od wejścia to dla takiej
    cipy zawsze będzie brak miejsc.
    --
    Krzysiek