  • 51. Data: 2010-03-11 22:15:59
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: W <a...@o...pl>

    BearBag wystukał, co następuje:

    > Jesli za 5zl wychodzące są na 12 miesiecy to nie muszą sie sumować:)
    > W orange nie dość że każdy dzien posiadania takiego przywileju jak
    > wykonywanie wychodzących kosztuje złotówkę to chyba jeszcze zabierają
    > kasę z konta jesli nie doladujesz na czas. Czasami nawet ją oddają LOL.

    Przeliczyłeś się. 50zł ~ 3 miesiące daję ~55gr/dziennie ;)

  • 52. Data: 2010-03-12 21:08:11
    Temat: Re: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: W <a...@o...pl>

    sunwick wystukał, co następuje:

    > ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tką,
    > mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
    > mniej

    O ile sensowne jest kupowanie tańszych doładowań na allegro tak sprzedawanie
    zbędnych środków oznacza już stratę i ciągle trzymanie karty w takim stanie
    jest deko bez sensu ;P

  • 53. Data: 2010-03-12 21:55:27
    Temat: Re: Ja te? si? dziwie ?e nie przeszed?e? do Fresh.
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 00:15:26 +0100, .Zykfryd. napisał(a):

    > Bo ja do dziś nie dostałem się
    > odpowiedzi na reklamacje z początku 2009 roku na temat nie działania
    > Play on-line we Francji, potem próbowałem bez skutecznie korzystać z
    > Fresch na Litwie (również zero odzewu z ich strony) więcej nie
    > próbowałem. Orange zarówno abonament dla firm jak i GO działa (w
    > Europie, poza nie miałem okazji testować) bez problemów

    Z Orange też różnie bywa, bo mnie już podczas dwóch wyjazdów (w lecie
    zeszłego roku oraz dokładnie to samo w zeszłym tygodniu) nie udało się w
    Czechach skorzystać z komórki w Orange - dostałem komunikat, że nie mam
    prawa dzwonić na wybrany numer. Natomiast z Playa dodzwoniłem się bez
    problemów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 54. Data: 2010-03-12 22:44:04
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Mar 2010 14:55:54 +0100, "looker" <l...@l...pl> wrote:

    >Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

    to juz mogliby sobie odpuscic!!!

    --
    ThinkXtra

  • 55. Data: 2010-03-12 23:53:42
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >O ile sensowne jest kupowanie tańszych doładowań na allegro tak sprzedawanie
    >zbędnych środków oznacza już stratę i ciągle trzymanie karty w takim stanie
    >jest deko bez sensu ;P
    zapewne, ale mi w tej chwili moj pop sluzy tylko i wylacznie do
    polaczen w ramach tych 1000minut obecnej promocji, po oplaceniu
    ostatnich 6 zl zostalo mi na koncie 0,16zl :) wiec nawet jak zadzwonie
    na numer 50xxx ktory zostal przeniesiony gdzies indziej to szybko
    zostane rozlaczony...
    chodzilo mi wlasnie o taka sytuacje ze jak ktos ma nadwyzke srodkow i
    nie chce z tego korzystac to moze sprzedac na allegro, oczywiscie ze
    strata ale moze cosik odzyskac, i to mi sie podoba :)

  • 56. Data: 2010-03-13 02:30:20
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Piotr M pisze tak:

    > Krótka rozmowa z dziesiątkami dalszymi znajomymi.
    > Coś tam narzekanie na budżet telefoniczny.
    > - To ja mówię, że w Play jest tak i tak, i w takim razie dziwie
    > się że jeszcze nie przeszedłeś/szłaś (jak w reklamie)
    > - No ale ja nie mogę bo mam dużo znajomych (w popie, taktaku,
    > simplusie - do wyboru)

    Znalazłem na to radę.

    Tym najbardziej opornym z rodziny kupiłem tanie plastikowe komórki po
    89zł i włożyłem sim startery PLAY fresh. Oni na to ojoj dziękuję, nie
    trzeba było a ja z uśmiechem teraz będziemy mieć gorącą linię.

    --
    mariusz

  • 57. Data: 2010-03-13 10:46:59
    Od: W <a...@o...pl>

> [...]

    > nie chce z tego korzystac to moze sprzedac na allegro, oczywiscie ze
    > strata ale moze cosik odzyskac, i to mi sie podoba :)

    Wiem o co Ci chodziło, sam z tego korzystałem (aczkolwiek między numerami
    wewnątrz 'grupy') jak jeszcze byłem w orange, ale na dłuszą metę denerwujące
    było takie "pałowanie się" ;)