    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ja nikogo nie wyprzedzałem
    Date: Sun, 9 Oct 2011 21:39:06 +0200

    Dnia Sun, 09 Oct 2011 09:55:08 +0200, ToMasz napisał(a):

    > al tak naprawdę niewiesz z jakiego powodu stoi ten przed przejsciem..

    Nie wiem, ale dlatego wlasnie powinienem podjechac wolno, zatrzymac nawet,
    rozejrzec - i pisac ze tam swiatla powinny byc, a nie ze ruch to zablokuje.

    > Wszystko prawda, ale mandaty powinny być dawane za "zagrożenie" a nie
    > przepis..

    No i zagrozenie jest jesli przejezdzasz szybko przez przejscie nie majac
    wczesniejszej widocznosci.

    > właśnie. bo _jedna_ z sytuacji na filmie zagrożenia nie stwarzała.
    > Natomiast kierowca przepisy złamał

    By go pouczyli, to nastepnym razem by bardziej uwazal.

    J.