  • 41. Data: 2010-01-18 09:49:14
    Temat: Re: Ja nie potrafie ?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    news:his35f$jh7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No a ja się zastanawiałem dlaczego ostatnio w niektórych miastach jakby
    > luźniej na drogach... ;-)

    Mnie przysypało samochód;)
    Artur(m)

  • 42. Data: 2010-01-18 11:25:29
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał
    > Ale ja w sumie o czym innym chcialem .. jedziecie droga i widzicie jedno
    > auto w rowie. Drugie auto, trzecie auto - na przestrzeni kilkudziesieciu
    > metrow.
    >
    > Zawracacie czy jedziecie dalej ? :-)

    Zakladacie łańcuchy :->

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 43. Data: 2010-01-18 11:56:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Zakladacie łańcuchy :->

    Ale przy pierwszym pojezdzie w rowie, przy drugim, czy dopiero jak
    sie zsuniecie na dol ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2010-01-18 12:45:15
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Ale przy pierwszym pojezdzie w rowie, przy drugim, czy dopiero jak sie
    > zsuniecie na dol ? :-)

    Myślę, że gdybym zobaczył samochód w rowie, to sprawdziłbym przyczepność
    a zależnie od wyniku testu tejże albo łańcuchy albo jazda dalej albo
    powrót. Niestety jadąc dalej jest ryzyko, że ktoś jadący z przeciwka w
    nas przydzwoni.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik